مهراد جم خواننده جوان موسیقی پاپ کشور با مهاجرتش به ترکیه چند روزی است که سوژه رسانه‌ها شده است. اما با وجود مهاجرت چند هنرمند دیگر از کشور در سال گذشته، علت خبرساز شدن مهاجرت این خواننده چه بوده است؟
کد خبر: ۹۱۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۸ 24 October 2020

چرا مهاجرت مهراد جم از ایران خبرساز شده است؟

به گزارش تابناک سمنان مهراد جم متولد مرداد ۱۳۷۶ در آبادان است. نام اصلی او محسن سعیدی کیاست که با نام هنری مهراد جم فعالیت می‌کند.

سپس مهراد جم در ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ وقتی ۲۲ ساله بود اولین قطعه خود بنام شمال را منتشر کرد و قطعه بعدی مهراد جم هم به نام «غمت نباشه»، در تاریخ ۳۰ اردیبهشت منتشر شد، یعنی ۲۱ روز بعد از انتشار نخستین تک آهنگش. به این ترتیب او در فاصله زمانی کمتر از یک ماه و با داشتن فقط دو آهنگ توانست در شبکه‌های اجتماعی مطرح شود.

مهراد جم اولین کنسرتش را در بهمن سال ۹۸ در جزیره کیش برگزار کرد که با حواشی بسیار زیادی روبه‌رو شد. او به دلیل حرکات عجیب و داد زدن‌های بدون دلیل بسیار جلب توجه کرد.

چند روز پیش بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی با انتشار توییتی از مهاجرت مهراد جم خبر داد و نوشت که مافیای شرط‌بندی علت مهاجرت او از ایران بوده است.

اما علت حاشیه‌ساز شدن این مهاجرت، ارتباط وی با دنیا جهانبخت سلبریتی پرحاشیه دنیای اینستاگرام بود. آن‌ها با انتشار تصاویری نامتعارف از خود در اینستاگرام واکنش بسیاری از فعالان حوزه موسیقی و کاربران فضای مجازی را برانگیختند.

 

پستی که رابطه دنیا جهانبخت با مهراد جم را در صفحه این خواننده جوان به نمایش گذاشته میلیون‌ها بازدید و ده‌ها هزار کامنت دریافت کرده است.

دنیا جهانبخت که مدتی پیش به دلیل یک شکست عشقی تبدیل به یک چهره شناخته‌شده در فضای مجازی شد، بیش از ۹/۵ میلیون فالوئر در اینستاگرام دارد و دومین فرد با این میزان فالوئر در ایران است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

منبع: همشهری آنلاین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار