حبیب الله خجشته پور
به گزارش تابناک سمنان: حبیب الله خجسته پور جانشین رئیس ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا از وضعیت بحرانی شاهرود در خصوص مقابله با این ویروس خبر داد و گفت: در این شهرستان محدودیت‌های کرونایی تشدید می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴ 24 October 2020

جانشین رئیس ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه شاهرود در زمره ۴۳ شهرستان بحرانی کرونا کشور قرارگرفته است، ابراز داشت: بر این اساس محدودیت‌های کرونایی برای این شهرستان از روز دوشنبه به مدت یک هفته تشدید می‌شود.

وی بابیان اینکه رعایت محدودیت‌های تردد و کنترل ورود و خروج در شهرهای بحرانی ضروری است، ابراز داشت: علیرغم موارد مذکور تمامی محدودیت‌های اعلام‌شده در پنج‌شنبه گذشته تا دهم آبان به قوت خود باقی است و برای شهرستان شاهرود در صورت لزوم تمدید خواهد شد.

حبیب الله خجسته پور ضمن بیان اینکه فعالیت مشاغل در محدودیت‌های شدید به درجات دو، سه و چهار طبقه‌بندی‌شده است، افزود: به منظور کاهش سرایت انتقال این ویروس همکاری همه آحاد جامعه امری ضروری است لذا طی این مدت صرفاً مشاغل با نیاز بالا مجاز به فعالیت خواهند بود.

خجسته پور بابیان اینکه مشاغل پرخطر نظیر آرایشگاه‌ها، کافی‌شاپ، مراکز تفریحی، آب‌میوه و بستنی، مراکز عمده و خرده‌فروشی آجیل و خشکبار، فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی، قنادی و شیرینی پزی تعطیل خواهند بود، تصریح کرد: در صورت تخلف با واحد مربوطه طبق قانون برخورد می‌شود.

وی بابیان اینکه فعالیت و مفتوح بودن پاساژها، مراکز خرید، مراکز فروش مواد غیر از مواد غذایی، انجام تمرین و برگزاری مسابقات ورزشی، فعالیت مراکز متبرکه و زیارت‌گاه‌ها، مساجد و مصلی‌ها ممنوع است، افزود: سوپرمارکت‌ها، نانوایی، داروخانه، مراکز عرضه پروتئین، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، جایگاه‌های سوخت، لبنیاتی‌ها، مصالح‌فروشی، موبایل فروشی، نجاری، مراکز نگهداری معلولان و سالمندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دایر خواهند بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار