معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان:
به گزارش تابناک سمنان: فاطمه منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در دیدار رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور با استاندار سمنان گفت: همه باید باور کنیم که فراگیری مهارت و تخصص‌های فنی امری لازم برای جوانان و نوجوانان کشور ماست و در این زمینه باید خانواده‌ها را توجیه و هوشیار ساخت.
کد خبر: ۹۱۱۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹ 24 October 2020
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در جلسه دیدار رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور با استاندار سمنان که صبح امروز شنبه ۳ آبان ماه به میزبانی دفتر استاندار به انجام رسید با تاکید بر لزوم ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سطح کشور گفت: سند راهبردی توسعه مهارت استان تهیه و تدوین شده است و همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط با آموزش فنی و حرفه‌ای نقشی موثر در توسعه‌ی این آموزش‌ها و ایجاد اشتغال در سطح استان خواهد داشت.
فاطمه منصوری با اشاره به شرایط کرونایی موجود و نیاز به بازنگری در سند توسعه مهارت استان گفت: شورای مهارت ذیل کارگروه آموزش و پژوهش استان‌ها تعریف شده و این شورا برای نخستین بار در سطح کشور در استان سمنان اجرایی شد که می‌توان با تجمیع ظرفیت دستگاه‌های دست اندر کار، از این توانمندی در جهت توسعه‌ی فنی و حرفه‌ای و مهارت استفاده نمود.
منصوری اضافه کرد: برخی رشته‌های فنی و حرفه‌ای در سطح استان، از آزمایشگاه‌های مجهز و تخصصی برخوردارند که در صورت توجه به ظرفیت‌ها و میزان تقاضا می‌توان حوزه‌ی آموزش‌های با کیفیت فنی و حرفه‌ای را گسترش داد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در ادامه با اشاره به ارائه‌ی هشت راهبرد اصولی استاندار در توسعه‌ی استان بر ضرورت کاربردی شدن و اجرایی نمودن این راهبرد‌ها بویژه در توسعه‌ی مهارت‌ها و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در استان سمنان تاکید کرد.
وی همچنین با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی مناسب در جهت توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گفت: موضوع فرهنگ یک دغدغه‌ی عمومی و مهم جامعه‌ی ماست و همه باید باور کنیم که فراگیری مهارت و تخصص‌های فنی و مهارتی امری لازم برای جوانان و نوجوانان کشور ماست و در این زمینه باید خانواده‌ها را توجیه و هوشیار ساخت.
منصوری گفت: خوشبختانه با اقدامات مناسب آموزش و پرورش و متوازن سازی رشته‌های تحصیلی شاهد گرایش طیف گسترده‌ای از دانش آموزان به تحصیل در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش می‌باشیم، اما لازم است در این زمینه باز هم تلاش نموده و فعالیت نماییم
صالحی عمران، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور بمنظور بازدید از چهار دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان و دیدار با مسئولان استان، صبح شنبه ۳ آبان به استان سمنان سفر کرده است.
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار