علیرضا شریفی نژاد خبرداد:
به گزارش تابناک سمنان: علی رضا شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: با هدف رونق تولید در سال جهش تولید کمیته پایش تولید در سطح استان به صورت ۲۴ ساعته فعالیت داشته و واحد‌های تولیدی را رصد می‌کند.
کد خبر: ۹۱۱۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ 22 October 2020

کمیسیون محیط زیست استان سمنان پرونده ۱۹ واحد تولیدی را بررسی کرد

معاون استاندار سمنان پیش از ظهر پنج شنبه در نشست رونق تولید و رفع موانع تولید شهرستان میامی به میزبانی فرمانداری شهرستان ضمن بیان اینکه کمیته پایش تولید در سطح استان به صورت ۲۴ ساعته فعالیت داشته و واحدهای تولیدی را رصد می‌کند، بیان کرد: این کمیته سعی دارد تا از واحدهای تولیدی سطح استان حمایت کند تا بتوانیم شاهد جهش تولید باشیم.

وی ادامه داد: سعی داریم در سطح استان با حداقل زمان ممکن، مشکلات واحدهای تولیدی را رفع کنیم تا به ارتقای اقتصادی شهرستان‌هایی مانند میامی دست یابیم از سوی دیگر نیاز داریم تا در بخش تسهیلات از ظرفیت بانک‌های استان به خوبی استفاده کنیم.

علی رضا شریفی نژاد افزود: زیرساخت‌هایی مانند آب و گاز و برق برای واحدهای خصوصی تولیدی در سطح استان سمنان و به خصوص میامی از مسائل مهمی هستند که مشکلاتی را برای واحدهای تولیدی به وجود آورده‌اند

شریفی نژاد با بیان اینکه علی رغم مشکلات باید تلاش مضاعفی داشت تا کمترین اختلال در نظام تولید را نیز شاهد نباشیم، افزود: باید نکاتی که در جلسات مصوب می‌شوند التزام عملی داشته باشند تا بتوانیم تولید را حمایت کنیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار