معاون داوطلبان هلال احمر استان سمنان:
معاون داوطلبان هلال احمر استان سمنان گفت: با هدف کمک به همنوعان و مردم نیازمند استان طی شش ماهه نخست سال جاری ۴۲ پروژه داوطلبی در زمینه حمایتی- معیشتی در استان اجرا شده است.
کد خبر: ۹۱۱۰۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹ 21 October 2020

 ۴۲ پروژه داوطلبی در زمینه حمایتی- معیشتی در استان سمنان اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم احسانی پیش از ظهر چهارشنبه در نشستی با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی هلال احمر سمنان با بیان اینکه ۴۲ پروژه داوطلبی در شش ماهه اول سال جاری به همت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان انجام شد، تاکید کرد: حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم‌برخوردار متأثر از بیماری کرونا هدف و محور اصلی این برنامه‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه کمک به اقشار آسیب پذیر همواره در زمره رسالت‌های هلال احمر بوده است، تاکید کرد: ارزش ریالی این پروژه‌ها بالغ بر چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

معاون هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه پروژه‌های مذکور با مشارکت خیران و داوطلبان هلال احمر استان سمنان انجام شده است، گفت: ۹ هزار و ۶۰۰ نفر خوشبختانه طی شش‌ماهه نخست سال جاری در سراسر استان از خدمات ارائه شده، بهره مند شدند.

احسانی با بیان اینکه خدمات ارائه شده در این پروژه‌ها شامل توزیع سبدهای غذایی، غذای گرم، لوازم ضروری زندگی، پوشاک و … است، ابراز داشت: عملکرد هلال احمر استان در اجرای پروژه‌های داوطلبی در مدت زمان مشابه در سال ۹۸ اجرای ۲۳ پروژه به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بوده است که در سال جاری شاهد افزایش خوبی در این شاخص هستیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار