امام جمعه سمنان:
به گزارش تابناک سمنان: آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به اهمیت ورزش و فراهم کردن زیرساخت‌های مرتبط با آن، گفت: مسئولان باید محیط سالم ورزشی را برای جوانان متدین استان فراهم کنند.
کد خبر: ۹۱۱۰۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴ 21 October 2020

همکاری با همگان به دور از تنش‌های سیاسی و ارائه خدمت صادقانه در دستور کار  مسئولان باشد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ظهر چهارشنبه در دیدار با سرپرست و معاونان ورزش و جوانان استان سمنان در آستانه هفته تربیت بدنی و ورزش به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه در دین مبین اسلام تاکید فراوانی بر فواید ورزش و تأثیرات آن بر روی انسان صورت گرفته است، بیان داشت: جذب جوانان به ورزش و میادین ورزشی و صرف انرژی و فعالیت جوانان در حوزه ورزش دارای ضرورت است.

وی با اشاره به اینکه دین مبین اسلام به سلامتی اهمیت می‌دهد گفت: ازبرکات و ثمرات مهم ورزش سلامتی است و از سوی دیگر باید گفت نوجوانان و جوانان علاوه بر ورزش، برای رسیدن به کمال دنیوی و اخروی باید با قرآن و مسائل دینی بیشتر مأنوس شوند همچنین ورزشکاران در کنار جنبه‌های جسمی باید به ترتیبت روح هم بپردازند و باید رنگ ورزش، رنگ خدایی و دینی باشد.

آیت الله سید محمد شاهچراغی با بیان اینکه ورزش و جوانان باید زیرساخت‌ها و مسائل مرتبط با ورزش جوانان استان سمنان را به خوبی فراهم کنند، افزود: نیاز به میادین و محیط‌های سالم ورزشی برای جوانان ما یک دغدغه است چرا که تأمین این فضاهای سالم می‌تواند نقطه مقابل تهاجم فرهنگی باشد و آنان را از بسیاری از انحرافات، خطرها و آسیب‌های اجتماعی جامعه کنونی مصون نگه می‌دارد.

سرپرست ورزش و جوانان استان سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در استان تدارک دیده شده است، گفت: با توجه با شرایط فعلی جامعه و بیماری کرونا عمده برنامه‌ها به شکل پویش و بر اساس فضای مجازی طراحی شده است.

مصطفی مرادی بیان کرد: در کنار مقوله بهداشتی، باید گفت ویروس کرونا یک مسئله اجتماعی را نیز پدید آورده و باعث محدود شدن ارتباطات و تعاملات بین مردم شده است که حس نشاط و شادابی افراد جامعه را تحت شعاع قرار داده است لیکن اداره کل ورزش و جوانان در شش ماهه دوم چندین برنامه و پویش مانند میز کار و میز ورزش، یک صبح با نشاط، آوای ورزش در همسایگی، کارگاه‌های آموزشی، طرح سنجش ساختار قامتی بانوان و طرح طبیعت‌گردی و.... برنامه‌ریزی کرده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار