رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خبر داد؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از شهادت نخستین شهید مدافع سلامت شاهرود خبر داد و گفت: شهید دکتر حبیب ذاکریان پس از مدت‌ها ابتلا به بیماری کرونا دار فانی را وداع کرد.
کد خبر: ۹۱۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳ 21 October 2020
دومین شهید مدافع سلامت استان سمنان/ عروج شهید ذاکریان در شاهرود

 

به گزارش تابناک سمنان رضا چمن ضمن تائید خبر شهادت دکتر حبیب ذاکریان بیان کرد: وی متخصص رادیولوژی دومین شهید مدافع سلامت استان سمنان و نخستین شهید مدافع سلامت شاهرود پس از دوره‌ای مبارزه با بیماری کرونا چشم از جهان فروبست.

وی افزود: این شهید والا مقام در زمینه مقابله با کرونا ماه‌ها بدون دریغ و فداکارانه خدمت کرد تا در نهایت خود به این بیماری مبتلا و شهادتش صبح امروز چهارشنبه صورت گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به فداکاری کادر درمانی بیان کرد: مردم باید با کادر درمانی همکاری بیشتری داشته باشند زیرا دوباره شاهد اوج گیری تلفات ناشی از بیماری خطرناک کرونا هستیم و این بیماری جز در سایه همکاری همه مردم و آحاد جامعه تضعیف نمی‌شود.

پیام تسلیت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

در پی درگذشت دکتر ذاکریان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود پیام تسلیتی را نیز صادر کرد که به این شرح است:

متأسفانه امروز در سوگ یکی از همکاران صدیق دیگرمان نشستیم و دکتر حبیب ذاکریان، متخصص رادیولوژی و از پزشکان نجیب، حاذق، فرهیخته و فرزند شهید والامقامی از شهدای بزرگوار دوران دفاع مقدس در میدان ایثار و صحنه جهاد با بلای جانگداز و جان سوز کرونا، به پدر شهید سرافرازش پیوست.

"آه دریغ و آب چشم ار چه موافق منند
شعله درد آنچنان نیست که وانشانمش"

با قلبی آکنده از اندوهی سنگین ضمن عرض تسلیت به کلیه همکاران داغدار، جامعه دردمند پزشکی و خانواده محترم سوگوارشان، از درگاه ایزد منان برای روح آن شهید والامقام علو درجات و برای بازماندگان ارجمندش صبر و اجر بی پایان مسئلت می‌نمایم.

"هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق
ثبت است بر جریده عالم دوام ما "

گفتنی است اکبر ناظری‌پور نخستین شهید مدافع سلامت استان سمنان چندی پیش در شهرستان سمنان دار فانی را وداع کرد وی کارمند بیمارستان کوثر سمنان بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار