محمد فروهر:
به گزارش تابناک سمنان: محمد فروهر معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به رشد اشتغال‌زایی در بخش معادن گفت: در شش ماه ابتدای سال جاری ۴۸ فقره مجوز معدنی در استان صادر شد.
کد خبر: ۹۱۰۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹ 20 October 2020

۱۷۵ پروانه اکتشاف معدنی در استان سمنان صادر شد - خبرگزاری بازار - سایت خبری  بازار

معاون امور معادن و صنایع معدنی استان سمنان پیش از ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صمت استان سمنان ضمن بیان اینکه ۶۲۶ معدن با ۵۸۰ میلیون تن ذخیره قطعی در استان دارای پروانه بهره‌برداری است، اظهار داشت: در شش ماه ابتدای سال جاری ۴۸ فقره مجوز معدنی در استان صادرشده است.

وی بابیان اینکه در این مدت ۱۴۵ فرصت شغلی جدید در بخش معادن استان سمنان ایجادشده است، اعلام کرد: سالانه ۲۱ میلیون تن ظرفیت استخراج از معادن استان است.

محمد فروهر با اشاره به اینکه ۱۸ فقره پروانه اکتشاف و ۹ فقره گواهی کشف با هزینه عملیات اکتشاف ۲۳ میلیارد ریال صادرشده است، افزود: ۲۱ فقره پروانه بهره‌برداری نیز با سرمایه‌گذاری ۹۳ میلیارد ریال در این مدت صادرشده که ازنظر تعداد ۵۰ درصد و ازنظر سرمایه‌گذاری ۵۳ درصد افزایش داشته است.

فروهر از رشد ۱۱۰ درصدی اشتغال در معادن استان خبر داد و گفت: سیلیس، آهک، گچ، سولفات سدیم، نمک، منگنز، آهن، مس و غیره از مهم‌ترین منابع معدنی این استان به شمار می‌روند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار