مدیر حوزه های علمیه تاکید کرد:
مدیر حوزه های علمیه ضمن تاکید بر ایجاد بانک اطلاعاتی طلاب و نخبگانی حوزوی راهبرد اندیش گفت: علاوه بر شناسایی طلاب نخبه باید از رویکرد راهبردی آنها نیز استفاده حداکثری کرد.
کد خبر: ۹۱۰۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۴ 20 October 2020

به گزارش تابناک قم، آیت الله علیرضا اعرافی عصر دوشنبه در جلسه اعضای شورای سیاستگذاری بررسی‌های راهبردی و مطالعات حوزه و روحانیت اظهار داشت: نهایی سازی طرح نظام جامع موضوعات راهبردی در یک زمان‌بندی مشخص امری ضروری است‌.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه طرح نظام جامع مسائل راهبردی حوزه و روحانیت باید در اسرع وقت، تدوین و در فرایند تصویب قرار گیرد، افزود: بازخوانی مجدد محورهای ۱۷ گانه مطالعات راهبردی حوزه امری ضروری است.

وی در ادامه بر توجه به پایان‌نامه‌ها، مقالات و کتاب‌های مرتبط با موضوع حوزه و روحانیت تاکید کرد و گفت: رصد پژوهش‌های راهبردی برون حوزوی و راه‌اندازی و بروز رسانی بانک اطلاعات تحقیقات راهبردی جهان اسلام و حتی مراکز و مؤسسات بین المللی در این عرصه نیز امری ضروری است.

آیت الله اعرافی ضمن تاکید بر ایجاد بانک اطلاعاتی طلاب و نخبگانی حوزوی راهبرد اندیش گفت: علاوه بر شناسایی طلاب و اندیشمندانی که ظرفیت و ذوق نگاه راهبردی دارند باید از رویکرد راهبردی آنها نیز استفاده حداکثری کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار