مدیرکل ارتباطات قم:
مدیرکل ارتباطات و فن آوری اطلاعات قم با اشاره به برخی از خدمات صورت گرفته در دوران دولت تدبیر و امید در حوزه ارتباطات و فن آوری اطلاعات گفت: تمامی روستاهای بخش جعفریه قم از اینترنت پرسرعت همراه بهره مند شدند.
کد خبر: ۹۱۰۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۴ 20 October 2020

به گزارش تابناک قم، سید رضا موسوی ضمن اشاره به اهداف عالیه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در توسعه ارتباطات در مناطق روستایی و کمتر برخوردار و اجرای عدالت ارتباطی افزود: در حال حاضر همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار بخش جعفریه به شبکه ملی اطلاعات متصل و از اینترنت پرسرعت برخوردار هستند.

وی همچنین طی گزارشی در خصوص توسعه ارتباطات در راستای کاهش شکاف دیجیتال و اجرای عدالت ارتباطی در سطح بخش ها و روستاها و با اشاره به خدمات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت تدبیر و امید در استان گفت: با کمک بخش خصوصی و احداث سایت همراه اول در روستای باقر آباد بخش جعفریه و ارتقای تکنولوژی دکل ۲G به ۴G/۳G در روستای طغرود، تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار بخش جعفریه قم به اینترنت پر سرعت و شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

مدیرکل ارتباطات قم در ادامه افزود: تمامی روستاهای بخش جعفریه به جز روستای شریف آباد گاوخونی از خدمات تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت روستایی برخوردار بوده که نشانگر توسعه زیر ساخت های ارتباطی در بخش جعفریه است.

بخش جعفریه یکی از بخش‌های استان قم با وسعتی حدود ۶۵۰ کیلومترمربع در ۳۵ کیلومتری شمال غربی شهر مقدس قم با جمعیتی بیش از ۱۶ هزار تَن با ۲ گویش فارسی و ترکی با مرکزیت شهر جعفریه است؛ این بخش در مسیر راه ارتباطی استان‌های غربی و مرکزی کشور قرار دارد و دارای یک دهستان (جعفرآباد) و یک شهر (جعفریه) و ۳۳ روستا است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار