مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:گروه‌های بازرسی اصناف این استان با هدف بررسی و رصد اجرای صحیح پروتکل‌های بهداشتی و موازین پیشگیرانه از بیماری کووید-۱۹ در واحدهای صنفی تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹ 19 October 2020

منصور شیشه فروش افزود: این گروه‌ها در زیر مجموعه‌ اتحادیه‌های صنفی اصفهان شکل می‌گیرد تا از هرگونه تخلف و بی تفاوتی از رعایت موارد پیشگیرانه در فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی صنفی جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه احتمال سرایت ویروس در اماکن سربسته بیشتر است اظهارداشت: بنابراین صاحبان مشاغل و فروشندگان و از سوی دیگر مشتریان باید موارد بهداشتی بویژه استفاده از ماسک را بطور جدی رعایت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران اصفهان با اشاره به اینکه بدون رعایت ملاحظات بهداشتی نمی‌توان به کاهش شیوع ویروس کرونا امیدوار بود اضافه کرد: بر اساس تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا دستگاه‌های اجرایی به مراجعان بدون ماسک نباید خدمات ارائه کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه یکی از اماکن پرخطر پمپ بنزین‌هاست تصریح کرد: همانطور که پیش تر اعلام شده در جایگاه‌های عرضه سوخت، سوخت‌گیری خودرو باید بوسیله متصدیان انجام شود.

شیشه فروش به استمرار کاهش روشنایی در پارک‌های اصفهان اشاره کرد و گفت: این امر به دلیل جلوگیری از تجمع شهروندان در این اماکن انجام می‌شود زیرا در شرایط فعلی بر مبنای توصیه‌های مسوولان بهداشت و درمان هیچگونه اجتماعی نباید شکل گیرد.

وی وضعیت کنونی را مشابه زمان جنگ تحمیلی دانست و اظهارداشت: همانطور که در آن دوران همت عالی برای مقابله با دشمن وجود داشت امروزه نیز برای غلبه بر این بیماری همه گیر و خطرناک باید با یکدیگر همکاری داشته باشیم.

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به ضرورت استمرار جلوگیری از سفرهای غیرضروری اشاره کرد و افزود: اوضاع در شهرها و مناطق مختلف استان متفاوت است و حضور در شهرهای پرخطر احتمال ابتلای مسافران را تا حد زیادی بالا می‌برد از این رو از شهروندان می‌خواهیم مسافرت را در این شرایط به زمان دیگری موکول کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار