طی آئینی؛
طی مراسمی با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی «علی‌اصغر دربانی» به‌عنوان مدیرکل جدید ثبت‌اسناد استان سمنان معرفی و از خدمات «ولی‌الله عبدی گمیشانی» قدردانی شد.
کد خبر: ۹۱۰۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸ 19 October 2020

«دربانی» مدیرکل ثبت‌اسناد استان سمنان شد

به گزارش تابناک سمنان در آئینی با حضور مسئولان کشوری و استانی «علی‌اصغر دربانی» با حکم معاون رئیس دستگاه قضا و رئیس سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور به‌عنوان مدیرکل جدید ثبت‌اسناد استان معرفی و از زحمات «ولی‌الله عبدی گمیشانی» که قدردانی شد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور در این مراسم با تأکید بر لزوم همکاری و تعامل دستگاه‌های مربوطه برای اجرای طرح ملی حدنگاری اظهار داشت: مقابله با پدیده شوم زمین‌خواری مهم‌ترین رویکرد سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور است.

مهدی اقبال با تأکید بر اینکه ۷۰ درصد از پرونده‌های حقوقی این سازمان مربوط به بخش املاک است، تصریح کرد: مبارزه با فساد از دیگر رویکردهای اصلی سازمان ثبت‌اسناد است و دستگاه قضا با افراد درون سازمان که مرتکب فساد مالی و جرایم مختلفی ازجمله زمین‌خواری و ارتشا شوند برخورد می‌کند.

وی بابیان اینکه در استان سمنان گزارش ویژه‌ای مبنی بر فعالیت باندهای فساد در این زمینه ارسال نشده است، تأکید کرد: اراضی ملی در استان دارای مستثنیات کم‌تری نسبت به دیگر استان‌های کشور است بنابراین لذا تثبیت نقشه‌های اراضی ملی در این استان آسان‌تر خواهد بود.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور با اشاره به اینکه دفترهای اسناد رسمی متخلف در استان‌ها کم شمارند، یادآور شد: تعداد اندک متخلفان در این حوزه نیز به دلیل عدم نظارت‌های کافی امکان فعالیت پیداکرده‌اند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار