سردار عبدالله حسنی:
به گزارش تابناک سمنان: سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در عملیات مشترک با پلیس سیستان و بلوچستان ۴۶۱ کیلوگرم مواد مخدر در منطقه سیب و سوران کشف شد،گفت:یکی از قاچاقچیان در این عملیات به هلاکت رسید.
کد خبر: ۹۱۰۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱ 19 October 2020

فرمانده انتظامی استان سمنان ارتقای درجه یافت - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و  جهان | Mehr News Agency

فرمانده انتظامی استان سمنان ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران که در دفتر فرمانده انتظامی استان سمنان برگزار شد، با بیان اینکه مقابله با قاچاق به‌ویژه مواد مخدر یکی از رسالت‌های مهم نیروی انتظامی است، اظهار کرد: در عملیاتی مشترک با پلیس سیستان و بلوچستان ۴۶۱ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

وی با تأکید بر اینکه با دستور توقف پلیس قاچاقچیان اقدام به تیراندازی کردند، افزود: با شلیک پلیس یکی از این افراد جان خود را از دست داد و سپس سایر سرنشینان خودرو تسلیم شدند.

سردار عبدالله حسنی با اشاره به اینکه خودروی حامل مواد مخدر در منطقه دپکور از توابع شهرستان سیب و سوران به دستور پلیس متوقف شد، تصریح کرد: این محموله از شرق کشور بارگیری شده بود که ۳۷۲ کیلوگرم تریاک و ۸۹ کیلوگرم حشیش بود.

حسنی بابیان اینکه در این عملیات از خودروی حامل مواد مخدر تعداد قابل‌توجهی مهمات جنگی و ۲ قبضه سلاح کلاشینکف نیز کشف و ضبط شد، بیان کرد: حضور به‌موقع و هوشیارانه مأموران انتظامی عامل اصلی موفقیت در این عملیات بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار