خواننده جوان آمریکایی که قبلا شایع شده بود با علیرضا حقیقی دروازه بان ایرانی نامزد می‌باشد این بار نیز با نامزد ایرانی اش سوژه شده، اما نه با حقیقی بلکه با بازیگر و کارگردان جوان ایرانی آمریکایی به نام کیان صفیاری در رابطه می‌باشد.
کد خبر: ۹۱۰۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰ 18 October 2020

کیان صفیاری تهیه کننده و کارگردان ایرانی آمریکایی مدتی است با بی بی رکسا خواننده معروف آمریکایی در رابطه می‌باشد و او را به خانواده اش نیز معرفی کرده است. خواننده جوان آمریکایی که قبلا شایع شده بود با علیرضا حقیقی دروازه بان ایرانی نامزد می‌باشد این بار نیز با نامزد ایرانی اش سوژه شده، اما نه با حقیقی بلکه با بازیگر و کارگردان جوان ایرانی آمریکایی به نام کیان صفیاری در رابطه می‌باشد.

خواننده معروف آمریکایی و نامزد ایرانی اش

بی بی رکسا، خواننده مطرح ۳۱ ساله در گفتگوی جدید خود با رسانه ET از نامزد ایرانی-آمریکایی‌اش، کیان صفی‌یاری صحبت کرد و عنوان کرد خانواده اش او را دوست دارند.

بی بی رکسا درمورد کیان صفی یاری گفته است: “من و خانواده ام این پسر را دوست داریم. به نظر من، او پسر بسیار خوب، خاص و دوست داشتنی است. کیان به من توجه زیادی دارد و از من مراقب می‌کند. علاوه بر این، او کاملا حرفه کاری و کاری که انجام می‌دهم را به خوبی درک می‌کند.

خواننده معروف آمریکایی و نامزد ایرانی اش

خانواده‌ام عاشق او هستند. صادقانه بگویم او یک فرد فوق العاده و شگفت انگیز است و مرا خوشحال می‌کند و باعث می‌شود احساس راحتی و خوبی داشته باشم. من در دوران قرنطینه تنها نبودم، در حال حاضر یک مرد فوق العاده در زندگی ام دارم. من از کیان سپاسگزارم و از زندگی ام لذت می‌برم”.

به نقل از سیگاتک بی بی رکسا و کیان صفی‌یاری اولین بار در ماه مارس میلادی با هم دیده شدند و یک ماه پیش، در روز تولد کیان صفی‌یاری رابطه شان را اعلام کردند. بی بی رکسا برای تولد کیان، یک ماشین فراری به او هدیه داده است.

بی بی رکسا در تاریخ ۳۰ اوت ۱۹۸۹ در بروکلین نیویورک به دنیا آمد، مادر او اصالتاً آلبانیایی بود و پدر وی متولد نیویورک بوده که در زمان کودکی پدر و مادر وی به مقدونیه مهاجرت کرده اند و در تاریخ ۱۹۸۰ میلادی به ایالات متحده آمریکا نقل مکان کردند.

خواننده معروف آمریکایی و نامزد ایرانی اش

نام کوچک او، بِلِتا، به آلبانیایی یعنی «زنبور عسل» (bee)، که به همین خاطر او از لقب «بی بی» (be be) استفاده می‌کند.

برجسته‌ترین فعالیت ترانه نویسی او در سال ۲۰۱۳ «هیولای» امینم و ریانا بود. رکسا نوشتن و تولید ترانه را با جان بلیون، فریکوئنسی، و آلیاس در ۲۰۱۲ آغاز کرده بود، و قرار بود این ترانه جزو آلبوم آتی اش باشد. نام اصلی این ترانه «هیولا زیر تخت من» بود.

خواننده معروف آمریکایی و نامزد ایرانی اش

اولین آلبوم چند آهنگه‌ی او توسط برادران وارنر در ۱۲ می ۲۰۱۵ منتشر شد و نام آن را «نمی خواهم بزرگ شوم» گذاشتند.

ایران ارت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار