رئیس اداره حفاظت محیط زیست شاهرود:
به گزارش تابناک سمنان: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شاهرود با بیان اینکه چهار شکارچی غیر مجاز در شاهرود دستگیر شدند، گفت: از خودروی این متخلفان، دو لاشه قوچ وحشی و ادوات شکار کشف شد.
کد خبر: ۹۱۰۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴ 18 October 2020

۴شکارچی متخلف در شاهرود دستگیر شدند/ کشف ۲ لاشه قوچ

علی اکبر قربان لو  ضمن بیان اینکه روز گذشته گزارشی از شکار در منطقه تپال و انتقال لاشه‌های حیوانات به یک باغ در شهر مجن در شمال شهرستان شاهرود واصل شد، بیان کرد: پیگیری‌های مأموران محیط زیست شهرستان نشان داد که شکارچیان قصد دارند با یک دستگاه خودرو لاشه‌های شکار شده را به سمت شهر شاهرود هدایت کنند.

وی افزود: با هوشیاری مأموران محیط زیست و همکاری نیروی انتظامی تعقیب و گریز افراد خاطی به سمت شهر شاهرود آغاز و ضابطان توانستند خودروی این افراد را در محله باغ زندان شاهرود متوقف سازند.

رئیس محیط زیست شاهرود با بیان اینکه از خودروی این افراد دو لاشه قوچ وحشی که آثار تیر در بدنشان موجود بود کشف شد، بیان کرد: این افراد همچنین یک قبضه اسلحه تک لول جواز دار به همراه فشنگ و ادوات شکار به همراه داشتند.

قربان لو با بیان اینکه این افراد معادل ۵۰ میلیون تومان به محیط زیست ضرر وارد کردند، بیان داشت: پرونده این افراد خاطی به دستگاه قضائی ارجاع یافت.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۵۴۰ آماده دریافت گزارش‌های مردمی از تخلفات محیط زیستی به خصوص حفاظت از وحوش و پرندگان و… است، گفت: مردم در حراست از محیط زیست به کمک مأموران محیط زیست شهرستان شاهرود بیایند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار