استاندار سمنان:
استاندار سمنان با بیان اینکه بر اساس آمارهای اعلام شده از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، این استان وضعیت با ثباتی دارد، گفت: مرگ و میرهای ناشی از کرونا در استان ثابت شده است.
کد خبر: ۹۰۹۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸ 16 October 2020

مرگ و میرهای ناشی از کرونا در استان سمنان ثابت شده است

به گزارش تابناک سمنان علی رضا آشناگر بعد از ظهر جمعه در دیدار با آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان به میزبانی دفتر وی در سمنان با بیان اینکه بر اساس آمارهای اعلام شده از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا استان وضعیت با ثباتی دارد، تاکید کرد: علی رغم آنکه سرایت این بیماری در استان سمنان بالا و به‌سرعت در حال رشد است، اما مرگ و میرهای ناشی از آن کنترل شده و ثابت است.

وی افزود: متأسفانه با کنترل هر پیک کرونا، میزان رعایت و توجه مردم نیز کاهش یافته و بازار سفر و مسافرت‌ها داغ می‌شود که این موضوع به شدت بر میزان رشد ابتلاء و سرایت این بیماری تأثیر گذاشته و موجب افزایش مرگ و میرهای ناشی از کرونا می‌شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه ادارات، اصناف و سایر اقشار مردم از ماسک به خوبی استفاده می‌کنند، اما در این میان، تعداد محدودی در برخی شهرهای استان نسبت به این مسئله بی‌توجهی می‌کنند که احتمال دارد در صورت ادامه این روند، محدودیت‌هایی را برای آن شهرستان‌ها وضع خواهیم کرد، گفت: برخی مسافرت‌های برون شهری در ایام تعطیلات متأسفانه تلاش مسئولان را بر باد داده است.

آشناگر در دومین بخش از سخنان خود درباره آب به مثابه یکی از دغدغه‌های مطرح شده در استان، افزود: سد فینسک دارای مصوبه مجلس و ردیف بودجه می‌باشد و لذا این طرح قطعاً به انجام خواهد رسیده و در این راستا لازم است تا ضمن پاسخگویی به برخی دغدغه‌های مردم و فعالان فضای مجازی که اعتراضات اجتماعی نسبت به اجرای این طرح دارند، تلاش کرد تا در موعد مقرر این پروژه به فرجام رسیده و مردم استان از این ظرفیت ارزشمند بهره‌مند شوند.

وی افزود: امیدوارم با همکاری‌های مشترک میان استان تهران و سمنان شاهد اتمام طرح سد نمرود در گرمسار و بهره‌مندی مردم از این پروژه باشیم همچنین درباره هزینه ۳۲ میلیارد تومانی انتقال آب قطری به شاهرود که پس از صدور حکم قضائی یک قاضی در استان گلستان مدت‌ها است متوقف مانده نیز باید گفت خواستار لغو این حکم از سوی رئیس قوه قضائیه هستیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار