مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان سمنان خبر داد؛
سمنان- مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان با اشاره به ضرورت تلاش برای حفظ اراضی ملی، گفت: در این راستا ۵۰ درصد از کل اراضی منابع طبیعی استان دارای کاداستر یا همان سند تک برگی می شوند.
کد خبر: ۹۰۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴ 16 October 2020

تلاش برای حفظ اراضی ملی/ اجرای کاداستر در ۵۰ درصد اراضی سمنان

به گزارش تابناک سمنان جعفر مرادی حقیقی ظهر آدینه در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان به میزبانی سالن جلسات این مرکز ضمن بیان اینکه تلاش برای حفظ و حراست از اراضی ملی یک رسالت همگانی محسوب می‌شود، بیان کرد: این امر مرتبط به یک دستگاه خاص نیست و همه باید برای آن تلاش کنند.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد اراضی طبیعی استان دارای سند تک برگی یا کاداستر می‌شوند، افزود: این طرح راهی برای کوتاه کردن دست سودجویان از اراضی ملی است.

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان خواستار ترویج فرهنگ حفاظت، حراست و حمایت از منابع طبیعی شد و گفت: معرفی و شناساندن اهمیت و ارزش‌های بسیار بالای عرصه‌های منابع طبیعی با کمک رسانه‌ها یکی از اولویت‌های این اداره کل محسوب می‌شود.

مرادی حقیقی با بیان اینکه می‌توان با بهره‌گیری از پتانسیل‌ها و توانایی‌های علمی و هنری هنرمندان استان سمنان نقش اساسی و تأثیرگذاری در اعتلا و ارتقای فرهنگ منابع طبیعی ایفا کرد، بیان داشت: مشارکت همگانی یکی از اولویت‌های منابع طبیعی برای حراست از اراضی ملی است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار