ضرورت همدلی برای رشد؛
به گزارش تابناک سمنان: علی رضا آشناگر استاندار سمنان با بیان اینکه حواشی و مسائل جانبی مانع رشد استان نشوند، گفت: اتحاد در میان تمامی مسئولان در سطوح مختلف ما را به سمت توسعه و رشد سوق می‌دهد.
کد خبر: ۹۰۹۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸ 15 October 2020

استاندار سمنان در دیدار صبح پنج شنبه با نماینده گرمسار و آرادان در مجلس و همچنین فرماندار گرمسار به میزبانی دفتر خود درباره ضرورت وحدت بیان کرد: باید تلاش کرد تا با همدلی و اتحاد در میان تمامی مسئولان در سطوح مختلف به سوی رشد و ارتقا استان گام برداشت و طرح‌های بزرگ و توسعه‌ای استان را به فرجام رساند.

آشناگر با اشاره به چند طرح بزرگ عمرانی شهرستان گرمسار همچون سد نمرود و خط راه آهن گفت: باید بدون توجه به حاشیه‌ها و با در نظر گرفتن جمیع جهات تلاش کرد تا ضمن بهره‌مندی از انرژی بالای نمایندگان و با بهره‌مندی از خرد جمعی و همراهی تمامی مسئولان، مشکلات این منطقه را برطرف و به فرجام رساند.

علی رضا آشناگر با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد از صنایع استان در شهرستان گرمسار مستقر است، افزود: نزدیکی به پایتخت و نرخ رشد بالای جمعیت در این منطقه ظرفیت مناسبی جهت رشد و توسعه این شهرستان است که باید مورد توجه تمامی مسئولان قرار گیرد.‌

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار