سهام عدالت از خدمات ویژه نظام است؛
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان بابیان اینکه سهام عدالت از خدمات ویژه نظام برای مردم محسوب می‌شود، گفت: شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت باید در استان تشکیل شود.
کد خبر: ۹۰۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰ 14 October 2020

استاندار سمنان غروب چهارشنبه در جلسه بررسی روند تشکیل شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت استان سمنان با حضور رئیس سازمان خصوصی‌سازی ایران به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه وجود بی نظمی باعث به درازا کشیده شدن تشکیل شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت در سمنان شده است، ابراز داشت: تشکیل این تعاونی و حل موضوع باید در دستور کار واقع شود.

وی ضمن بیان اینکه برگزاری مجمع شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت به صورت الکترونیکی به حد نصاب رسیدن حضور سهام‌داران در سامانه سجام وابسته است، ابراز داشت: انتظار می‌رود فرمانداران استان نیز در این خصوص اطلاع‌رسانی لازم را داشته باشند.

علیرضا آشناگر بابیان اینکه اطلاع‌رسانی مناسب به سهامداران برای ثبت‌نام در سامانه سجام و دریافت کد بورسی و همچنین ارائه آموزش‌های لازم به سهامداران از جمله وظایف این شرکت تعاونی خواهد بود، افزود: رسانه‌ها و صداوسیما می‌توانند در این خصوص برای ارائه اطلاعات بیشتر به مردم تلاش کنند.

آشناگر بابیان اینکه قرارداد با حسابرس مورد تأیید بورس توسط شرکت تعاونی سهام عدالت استان باید منعقد شود، تصریح کرد: می‌بایست صورت‌های مالی تا سال ۹۷ و همچنین مابقی آن نیز در کمترین زمان با قید فوریت آماده شود.

وی با بیان اینکه سهام عدالت از خدمات و برکات نظام برای مردم است، افزود: با تشکیل شرکت‌های استانی سرمایه‌گذاری سهام عدالت و تحقق آن می‌توان در راستای توسعه و آبادنی کشور و تقویت تولید گام مؤثر برداشت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار