دستیار ویژه رئیس مجلس به اظهارات فائزه هاشمی درباره به رسمیت شناخته شدن اسرائیل واکنش نشان داد.
کد خبر: ۹۰۸۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷ 12 October 2020

واکنش امیرعبداللهیان به اظهارات فائزه هاشمی‌

به گزارش تابناک سمنان حسین امیر امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل و دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتقاضه فلسطین در واکنش به اظهارات منتسب به خانم فائزه هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: «اینجانب اساسا علاقه‌ای به ورود در برخی مجالات سیاسی غیر ضروری داخلی ندارم، اما سخنان منسوب به خانم فائزه هاشمی در مورد رژیم جعلی اسرائیلی که تهدید کننده صلح و امنیت منطقه است بدور از حکمت و تدبیر است. متاسفانه این موضع نسنجیده و نادرست ایشان باعث ذوق زدگی صهیونیست‌های تروریست شده است.»

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل بیان کرد: «مرحوم هاشمی رفسنجانی از جوانی حامی فلسطین بودند و کتاب ارزشمندی را هم در این خصوص به رشته تحریر در آوردند. حداقل آن را مرور کنید و اظهاراتتان را اصلاح نمایید.»

«اسراییل تودی» در مطلبی با عنوان «ایران باید در سیاستش درباره اسرائیل تجدید نظر کند» سخنان فائزه رفسنجانی در گفت‌وگو با روزنامه «آرمان» را بازتاب داد. فائزه هاشمی: «وقتی تاریخ را مرور می‌کنیم مشاهده می‌شود که این رژیم از سال ۱۹۴۸ در سازمان ملل به عنوان یک کشور شناسایی شد؛ باید در عرصه جهانی به‌روز باشیم و تصمیماتی را بگیریم که با منافع ما سازگار باشد.»

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
بابا این ها به حرف پدر بیچاره هم گوش نمی کردند چه برسه به شما داداش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار