با حضور به موقع اورژانس هوایی صورت گرفت؛
میامی- انتقال بانوی باردار کالپوشی به بیمارستان توسط بالگرد اورژانس هوایی بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود سبب نجات جان وی و نوزادش شد.
کد خبر: ۹۰۷۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲ 11 October 2020

نجات مادر و نوزاد توسط بالگرد اورژانس در میامی

به گزارش تابناک سمنان همزمان با صبح یکشنبه و با حضور به موقع بالگرد اورژانس هوایی شهرستان شاهرود در منطقه کالپوش از توابع میامی، به یک بانوی باردار اهل این منطقه امداد رسانی شد، اما نوزاد عجول فرصت رسیدن به مقصد را به بالگرد امدادی نداد و در نتیجه تیم امدادی مجبور به تغییر مسیر به سمت میامی شدند.

زایمان نوزاد به دلیل فوریت در میامی انجام شد اما عوامل امدادی مجدداً مادر و نوزاد را به بیمارستان شاهرود منتقل کردند تا بیشتر تحت نظارت پزشکان قرار گیرند.

معاون اورژانس شاهرود ضمن تاکید بر سلامت جان مادر و نوزاد، به خبرنگار مهر، گفت: در پی تماس اورژانسی مبنی بر انتقال یک بانوی کالپوشی به دلیل زایمان، بالگرد اورژانس اعزام و خوشبختانه حال مادر و نوزاد مساعد است.

ناصر سلمان پور بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته کادر درمانی اورژانس هوایی خوشبختانه مادر و نوزاد در شرایط خوبی به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه اهمیت اورژانس هوایی به خصوص به دلیل وسعت زیاد شهرستان‌های شاهرود و میامی و همچنین قرار گیری بر مسیر چهار راه شمالشرق کشوراست، تاکید کرد: اورژانس هوایی سالانه جان بسیاری را از مخاطرات طبیعی و انسانی نجات می‌دهد.

کالپوش در شهرستان میامی واقع شده و با مرکز شهرستان بالغ بر ۱۳۰ کیلومتر فاصله دارد. کالپوش در شرقی ترین بخش استان سمنان و در همسایگی خراسان شمالی و گلستان قرار دارد. متأسفانه همچنان شرایط بهداشت و درمان در این منطقه موجب می‌شود تا بیماران به شهرستان‌های شاهرود و یا بجنورد و جاجرم مراجعه کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار