مهندس مظاهر خیرخواهان، سرپرست دانشکده کشاورزی امیرآباد دامغان و جمعی از کارکنان این مجموعه با حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای حسینیان امام جمعه شهرستان دامغان دیدار و گفتگو کردند .
کد خبر: ۹۰۷۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷ 07 October 2020

دیدار سرپرست دانشکده کشاورزی امیرآباد دامغان با امام جمعه شهرستان دامغان

به گزارش تابناک سمنان در این دیدار مهندس خیرخواهان ضمن معرفی دانشکده گزارشی از اقدامات و فعالیت های آموزشی، علمی و....این دانشکده  را ارائه نمود.

وی با اشاره به تاسیس این دانشکده در سال 1380 گفت :  هم اکنون این مجموعه در رشته های مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی ، مهندسی ماشین های کشاورزی ، مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات آی سی تی گرایش مدیریت آی سی تی ، کاردانی نصب و تعمیر آسانسور و پله برقی ، کاردانی مکانیک تاسیسات تهویه، کاردانی فناوری تولیدات باغی ، کاردانی جوشکاری ، کاردانی فناوری پرورش دام ، کاردانی پرورش طیور ، مکانیک ماشین های کشاورزی و کاردانی تولید و بهره برداری گیاهان دارویی و معطر در حال ارائه خدمت به جوانان این مرز و بوم می باشد .

ایشان خاطر نشان کردند : آموزش‌های مهارتی امروزه نقش مهم و ارزشمندی در ایجاد فرصت‌های شغلی دارد ؛ چرا که این آموزش‌ها علاج بیکاری و همتی اثربخش برای رسیدن به شغل است که در هریک از بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات برای مهارت‌آموزان فرصت‌های شغلی ایجاد می‌کند و کلید اشتغال؛ مهارت‌آموزی همراه با نگاه کارآفرینی است که این امر در دانشگاه فنی و حرفه ای کاملا ملموس و قابل رویت است.

در ادامه امام جمعه  دامغان ضمن معرفی اجمالی  شهرستان دامغان، با استقبال از فعالیت های دانشکده در امر مهارت آموزی و نقش دانشگاه فنی و حرفه ای در توسعه آینده کشور به خصوص در بخش تولید و اشتغال، آمادگی خود را در راستای ارتقاء هر چه بیشتر در رشد و بالندگی دانشکده کشاورزی پسران امیرآباد دامغان اعلام داشت.


شایان ذکر است دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان  تنها دانشگاه دولتی مهارتی استان است که تحصیل در این دانشگاه رایگان  می باشد  و دارای چهار دانشکده که دو دانشکده در سمنان و دو دانشکده در شهرستان های شاهرود و امیرآباد دامغان  است و  در مجموع با  چهار هزار  دانشجو و 500 عضو هیئت علمی و استاد حق التدریس ارائه خدمت می نماید .

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار