سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص دیدار شب گذشته این تیم مقابل النصر عربستان صحبت‌هایی را بیان کرد.
کد خبر: ۹۰۶۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵ 04 October 2020

به گزارش تابناک سمنان مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره پیروزی سرخ‌ها مقابل النصر عربستان در نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: پیروزی و فینالیست شدن پرسپولیس را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم و از همه بازیکنان و کادرفنی تشکر می‌کنم. قرار است تیم ساعت ۲ ظهر از قطر پرواز کند و به احتمال زیاد، چون پرواز خارجی است از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) انجام خواهد شد. مسئولان هم حتما در فرودگاه خواهند بود و حق اعضای تیم است که به نحو شایسته‌ای از آن‌ها تقدیر شود.

او افزود: این «آل کثیف» می‌خواهد زهرش را به پرسپولیس بریزد. کاری که در قبال آل کثیر صورت گرفت، مظلومیت او و پرسپولیس را نشان داد. ما یک جواب محکم و خوبی به آن‌ها دادیم، چون خدا با پرسپولیس بود.

 

رسول‌پناه خاطرنشان کرد: پاداش کنفدراسیون فوتبال الان به دست ما نمی‌رسد. فدراسیون هم از فیفا پول می‌خواهد، اما پولش بلوکه شده است. AFC اعلام کرده که این پول باید به حساب باشگاه واریز شود و باید تا فینال صبر کنیم، زیرا پس از فینال این پول واریز می‌شود و یک روند قانونی دارد. بحث دیگر  و با توجه به تحریم‌ها خیلی به واریز پول ها به حساب باشگاه خوشبین نیستم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص بازی‌های خوب حامد لک دروازه‌بان پرسپولیس اظهار داشت: ابتدا برای بیرانوند، ترابی و علیپور که واقعا برای تیم زحمت کشیدند آرزوی موفقیت می‌کنم، آن‌ها به عنوان نماینده‌های پرسپولیس لژیونر شدند. یکی از شروطی که برای جذب بازیکن این بود که بازیکنان جدیدی که جذب می‌شوند باید عاشق پرسپولیس باشند. این بازیکنان گفتند ما فقط به عشق پرسپولیس به تیم می‌آییم. همه دیدیم که حامد لک چه ظرفیتی داشت.  

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار