فرماندار دامغان:
به گزارش تابناک سمنان: مهدی بندر آبادی فرماندار دامغان از احداث بازارچه بین‌المللی پسته در این شهرستان خبر داد و گفت: این بازارچه در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع ساخته می‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸ 03 October 2020

 

مهدی بندرآبادی فرماندار دامغان شد - ایرنا

فرماندار دامغان صبح شنبه در جلسه حمایت از سرمایه‌گذاری دامغان به میزبانی فرمانداری این شهر ضمن بیان اینکه بازارچه بین‌المللی و مرکز تجارت پسته با همکاری بخش خصوصی در دامغان احداث می‌شود، ابراز داشت: هدف از این اقدام جلوگیری از خام فروشی، معرفی، بسته‌بندی و صادرات پسته دامغان است.

وی بابیان اینکه این شهرستان می‌تواند به یکی از قطب‌های کشاورزی مهم در خصوص پسته تبدیل شود، ابراز داشت: احداث هتل، بخش‌های گردشگری و انبارهای تجاری در این مرکز از دیگر برنامه‌های جنبی احداث بازارچه بین‌المللی و مرکز تجارت پسته در دامغان است.

مهدی بندر آبادی ضمن بیان اینکه مقرر شد یک شرکت خصوصی در این عرصه وارد شود، افزود: بازارچه بین‌المللی و مرکز تجارت پسته در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع احداث می‌شود.

بندر آبادی در ادامه تاکید کرد: به منظور رسیدن به اهداف فوق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز می‌بایست همکاری لازم در صدور مجوز احداث بازارچه بین‌المللی پسته در شهرستان دامغان داشته باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه بخش عمده کشاورزی منطقه پسته است احداث این بازارچه می‌تواند به رونق اقتصادی شهرستان و استان بسیار کمک کند که این مهم همکاری بین بخشی را نیز می‌طلبد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار