مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان بیان کرد: 
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان بابیان اینکه سمنان ازنظر نصب دوربین‌های نظارتی در شهرستان‌ها نسبت به دیگر استان‌ها ضعیف عمل کرده است، گفت: رفع این نقیصه با جدیت پیگیری شود.
کد خبر: ۹۰۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳ 01 October 2020

عملکرد ضعیف استان سمنان در نصب دوربین‌های نظارتی شهری

 

به گزارش تابناک سمنان حسن اسلامی راد ظهر پنجشنبه در کارگروه تخصصی پشتیبانی و خدمات شهری پدافند غیرعامل به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه استان سمنان ازنظر نصب دوربین‌های نظارتی در مراکز شهرستان‌ها به نسبت دیگر نقاط کشور ضعیف عمل کرده است، اظهار داشت: رفع این نقیصه در مدیریت شهری با جدیت پیگیری شود.

وی بابیان اینکه نصب دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلف در تمامی شهرهای استان سمنان اجتناب‌ناپذیر است و مسئولان مربوطه برای اجرای این طرح اقدام‌های لازم را انجام دهند، تصریح کرد: مسئولیت راه‌اندازی دوربین‌های نظارتی در مناطق شهری بر عهده شهرداری‌ها است و شهرداران در استان سمنان این موضوع مهم را در دستور کار قرار دهند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان تأکید کرد: ازنظر امنیتی خروج و حفاظت از مواد و مکان‌های حساس و یا مراقبت‌های ویژه از این مکان‌ها با رعایت اصول پدافند غیرعامل در دستور کار شهرداری‌های استان باشد.

ضرورت حفاظت از مردم و حراست از زیرساخت‌ها

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان نیز در این نشست اظهار داشت: محور برنامه‌های پدافند غیرعامل حفاظت از مردم و حراست از زیرساخت‌ها است که باید مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه شهرداران به این مقوله توجه داشته باشند.

ایرج کارخایی بابیان اینکه ضدعفونی معابر شهری برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس بسیار مؤثر است، افزود: شهرداری‌های استان در ماه‌های گذشته به معنای واقعی برای مقابله با کرونا ویروس خوش درخشیدند و به‌نوعی در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس در کنار جامعه پزشکی و درمانی هستند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: ترویج گفتمان پدافند غیرعامل با برنامه‌ریزی‌های اصولی در دستور کار شهرداری‌های استان باشد و شهرداران کمیته پدافند غیرعامل را در شهرداری‌ها فعال کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار