برای مقابله با کرونا:
به گزارش تابناک سمنان: حسن سعد الدین  مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان گفت: برگزاری جلسات حضوری در دستگاه‌های اجرایی استان ممنوع و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۵۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ 01 October 2020

ردیف‌ترین | انتقاد از پیش‌دستی در بازگشایی برخی واحدهای صنفی سمنان/ضرورت  دورکاری کارکنان مسن‌تر و بیمار

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه کارگروه نظارت و ارزیابی از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستگاه‌های اداری و دولتی به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه برگزاری جلسات حضوری در دستگاه‌های اجرایی استان ممنوع است، اظهار داشت: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، ضدعفونی اماکن و دستگاه‌های اجرایی و استفاده الزامی از ماسک در دستور کار کارمندان دولتی و مدیران اجرایی استان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی الزامی است، ابراز داشت: ابتلاء به ویروس کرونا تهدیدی جدی به شمار می‌رود و در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی امکان سرایت و ابتلاء به آن برای همگان امکان‌پذیر است.

حسن سعد الدین با تأکید بر لزوم برخورد جدی و قاطع با مدیران و کارکنان متخلف بیان کرد: کرونا بیماری خطرناک و بسیار پیچیده‌ای است که کمترین سهل‌انگاری، بیشترین خسارت‌های جانی را به دنبال خواهد داشت.

سعدالدین بابیان اینکه ادارات و سازمان‌های دولتی باید در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مقابله با ویروس کرونا در جامعه الگو باشند، تصریح کرد: عدم رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی توسط کارکنان، تخلف اداری محسوب می‌شود و هیئت رسیدگی به تخلفات اداری باید در این راستا با جدیت ورود کند.

وی با تأکید بر اینکه بدون برنامه و مشارکت گسترده آحاد جامعه نمی‌توان از کرونا به‌سلامت گذر کرد، یادآور شد: نظارت‌ها باید گسترش یابد و ارائه گزارش‌ها مردمی در پیگیری تخلفات بسیار تأثیرگذار است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان بابیان اینکه استفاده از ماسک باید در جامعه همه‌گیر شود، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات در دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و همه‌ نهادها و ارگان‌های دولتی و غیردولتی به ارباب‌رجوع، باید با ماسک انجام شود و ارائه خدمات به افراد بدون ماسک تخلف است.

سعدالدین بابیان اینکه پیش‌بینی می‌شود وخامت حال بیماران در موج سوم کرونا نسبت به موج اول بیشتر باشد، تأکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی مختص دستگاه‌های دولتی نبوده و همه اقشار مردم اصناف و بازاریان و مراکز خرید و … باید رعایت اصول بهداشتی را جدی بگیرند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار