فرماندار کرمانشاه مصوبات ستاد کرونای استانی را لازم‌الاجرا دانست و گفت: ۱۹ محدودیت در ستاد کرونای استانی مصوب شده که ابلاغ و پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳ 01 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، فضل‌اله رنجبر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: حال و هوای شهر کرمانشاه در زمینه شیوع ویروس کرونا، اصلا خوب نیست، وضعیت قرمز است.

وی با تاکید بر حضور فعال مردم در راستای مبارزه با این ویروس، گفت: وضعیت هم‌اکنون حساس است، برای عبور از وضعیت قرمز و قطع زنجیره انتقال باید همه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنار هم باشیم.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: بیماری کرونا جدی است آمار بستری و مرگ‌ومیرها افزایش یافته، بهترین عامل برای قطع زنجیره انتقال خود مردم هستند که با استفاده از ماسک، شست‌وشوی دست‌ها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی نقش موثر خود را ایفا کنند.

وی با تاکید بر عدم حضور در اجتماعات، تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های ما برگزاری مراسمات ختم است، اگر برای جان خود، اقوام، بستگان و اطرافیان ارزش قائل هستیم از دیگران برای شرکت در مراسمات دعوت نکنیم، اگر رعایت نکنیم وضعیت بدتر می‌شود تعداد بستری و آمار مرگ و میز افزایش می‌یابد.

رنجبر مصوبات ستاد کرونایی استانی را لازم‌الاجرا دانست و گفت: ۱۹ محدودیت در ستاد کرونای استانی مصوب شده که ابلاغ و پیگیری می‌کنیم.

وی از تشدید نظارت‌ها بر این محدودیت‌های اعمال شده خبر داد و گفت: ۲۰۰ دستگاه تاکسی و هشت دستگاه اتوبوس تاکنون به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی توقیف شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار