فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری اراذل و قمه‌کش‌های بیمارستان پورسینای رشت خبر داد و گفت: انتشاردهنده فیلم این حادثه تحت پیگرد قانونی است.
کد خبر: ۹۰۵۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲ 30 September 2020

                                                   ‌‌دستگیری قمه‌کش‌های بیمارستان پورسینای رشت

به گزارش تابناک سمنان سرهنگ علی رمضانی ضمن اعلام جزئیاتی از حادثه حمله اراذل و اوباش به بیمارستان پورسینای رشت و ایجاد رعب و وحشت توسط آنان در بین مردم و بیماران اظهار داشت: اراذل و اوباش و قمه‌کش‌های حادثه بیمارستان پورسینای رشت توسط پلیس دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه پلیس به محض اطلاع از بروز این درگیری به بیمارستان پورسینا اعزام شد عنوان کرد: تعدادی از عاملان این حادثه و اراذل و اوباش در حال حاضر دستگیر شده‌اند از طرفی تلاش برای شناسایی دیگر متهمان این پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

رمضانی از تشکیل تیم ضربت نیروی انتظامی جهت دستگیری اراذل و اوباش و برخورد با آنان خبر داد و در همین زمینه تصریح کرد: یکی از اراذل و اوباش حادثه بیمارستان پورسینا که به اشکالی قصد قدرت‌نمایی داشت در یک عملیات با اصابت گلوله پلیس به پایش دستگیر شد و در بیمارستان بستری است.

وی دستگیری تعدادی از اراذل و اوباش این حادثه در شب گذشته و پس از انجام اقدام غافلگیرانه پلیس را مورد اشاره قرار داد و با تأکید بر اینکه این افراد به مقامات قضایی تحویل داده شدند ابراز داشت: به علت درگیری چند نفر از اراذل و اوباش یکی از آنان با سلاح سرد به داخل بیمارستان پورسینا وارد شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت طرح برخورد با اراذل و اوباش را که در دستور کار پلیس قرار گرفته است نیز متذکر شد و خاطرنشان کرد: از تمام مردم و شهروندان درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه عملی که مخل امنیت و نظم عمومی در جامعه است مراتب آن را به 110 اعلام کنند.

به گزارش تسنیم، قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در سطح استان گیلان جهت برقراری و حفظ ثبات در جامعه فعالیت خود را آغاز و طرح برخورد با اراذل و اوباش در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

همچمیم رئیس مرکز آموزش درمانی بیمارستان پورسینای رشت نیز با بیان اینکه در ساعت 2 بامداد 8 مهر از بیمارستان پورسینای رشت با او تماس گرفتند و اطلاع دادند که نزاعی اتفاق افتاده و قرار است تعدادی مصدوم را برای معالجه به این مرکز بیاورند اظهار داشت: برابر مصوبه کمیسیون بیمارستان پورسینای رشت در این گونه موارد باید با پلیس 110 هماهنگی‌های لازم انجام شود.

سیروس علوی با تأکید بر اینکه در همان لحظات ابتدایی هماهنگی از طرف بیمارستان پورسینای رشت و پلیس انجام شد عنوان کرد: در لحظات ابتدایی وقوع ماجرا بنده با رئیس کلانتری منطقه تماس گرفتم و نیروها هم سریعاً به سمت بیمارستان پورسینا اعزام شدند از طرفی زمانی که مصدوم وارد بیمارستان شد مأموران حفاظتی و پلیس حاضر بودند.

وی با تأکید بر اینکه در داخل اتاق سی‌پی‌آر بیمارستان پورسینا که یکی از بیماران توسط همکاران پزشک در حال معالجه بود و پلیس و مأموران حفاظتی حاضر بودند این حادثه اتفاق افتاد افزود: ما در این مواقع با نیروهای انتظامی هماهنگ می‌کنیم که حتماً نیروهای پشتیبان داخل بیمارستان مستقر باشند از طرفی ضاربان وقتی وارد بیمارستان شدند شروع به فرار کردند.

رئیس مرکز آموزش درمانی بیمارستان پورسینای رشت با بیان اینکه آن قسمت داخلی بیمارستان که نیروها مستقر هستند داخل فیلم ضبط شده نیست تصریح کرد: علت فرار این افراد به خاطر این بود که نیروهای انتظامی بلافاصله وارد عمل شدند و افراد اختلال کننده نظم و امنیت هم با دیدن آنان از بیمارستان فرار می‌کنند.

علوی با تأکید بر اینکه طبق پروتکل بیمارستان پورسینای رشت معمولاً قبل از حضور بیمارانی که به داخل بیمارستان آورده شده بودند در بیمارستان حاضر هستند گفت: اگر نیروهای پلیس نیامده بودند معلوم نبود چه اتفاقی رخ می‌دهد و جا دارد همینجا از سرگرد جاوید رییس کلانتری منطقه و فرمانده نیروی انتظامی تهران تشکر کنم.

وی در پاسخ به اینکه حادثه ورود اراذل و اوباش به بیمارستان پورسینای رشت آیا مجرح و مصدومی هم داشته است خاطرنشان کرد: بله در اثر این اتفاق و حمله اراذل و اوباش چهار نفر مصدوم داشت که سه نفر از این مصدومان همراهان مضروب بودند و یکی از این افراد که برادر جانبازی بودند مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار