کد خبر: ۹۰۴۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶ 29 September 2020

 

برگزاری مسابقات ورزشی هفته دفاع‌مقدس در گیلان؛ پدر شهید مدافع حرم «سعید مسافر» تجلیل شد

گروه استان‌ها- مسئول تربیت‌بدنی و ورزش بسیج سپاه قدس گیلان از برگزاری مسابقات ورزشی هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و گفت: نفرات برتر برخی از رشته‌ها معرفی شدند.

سرهنگ پاسدار علی اصغر زاد اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، از برگزاری مسابقات ورزشی هفته دفاع مقدس در گیلان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و تجلیل از نفرات برتر برخی از رشته‌ها خبر داد و اظهار داشت: در پایان مسابقات دومیدانی از پدر شهید مدافع حرم شهید سعید مسافر تجلیل به عمل آمد.

مسئول تربیت‌بدنی و ورزش بسیج سپاه قدس گیلان تجلیل و قدردانی از رضا حسن‌پور آزاده و جانباز گرانقدر دوران دفاع مقدس و قهرمان چندین دوره مسابقات دو میدانی ایران را نیز مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: مسابقات دو میدانی رشت توسط هیئت دو میدانی سپاه قدس استان گیلان و با همراهی برخی از نهادهای دیگر برگزار شد. 

زاد اکبری حمایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت، جمعیت هلال‌احمر گیلان و تیم هیئت پزشکی ورزشی رشت را در جهت برگزاری مسابقات دو میدانی گرامیداشت هفته دفاع مقدس مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: تعداد نفرات شرکت‌کننده در این دوره از مسابقه دو میدانی بر اساس لیست داوران 75 نفر دونده ثبت شده است.

وی با بیان اینکه نفرات شرکت‌کننده در مسابقات دو میدانی رشت از دوندگان ملی، برتر استانی، برتر نظامی و پیشکسوتان برتر و مقام دار بودند خاطرنشان کرد: از میان این شرکت‌کنندگان می‌توان به تیم خوب نداجای رشت و تکاوران منجیل، ورزشکاران هنرستان تربیت‌بدنی المپیک رشت و دونده‌های برتر استان گیلان و رشت اشاره کرد. 

مسئول تربیت‌بدنی و ورزش بسیج سپاه قدس گیلان برگزاری مسابقات پینگ پنگ پایوران گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دو رده مختلف را نیز مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت‌ها حسین شکرالهی از ناحیه رشت مقام نخست و ابراهیم پورابراهیمی مقام دوم را کسب کردند که از آنان تجلیل به عمل آمد.

زاد اکبری با بیان اینکه در بخش مسابقات پینگ پنگ سربازان نیز علی مسیب‌زاده و مهدی جعفری هر دو از نیروهای ستادی به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند تصریح کرد:‌ در بخش مسابقات فوتبال دستی ویژه سربازان نیز علی جلالیان از ناحیه ماسال نفر نخست و حسین فضلی از لشکر عملیاتی به عنوان نفر دوم برگزیده شدند.

وی با اشاره به اینکه در پایان مسابقات فوتبال دستی پایوران قاسم هدایتی‌نژاد از ناحیه تالش نفر نخست و صابر رامند از لشکر عملیاتی به عنوان نفر دوم معرفی شد عنوان کرد: مسابقه تنیس روی میز ویژه خواهران پاسدار گرامیداشت هفته دفاع مقدس هم با 20 شرکت‌کننده در سالن 8 دی رشت برگزار و نفرات برتر آن هم معرفی شد. 

مسئول تربیت‌بدنی و ورزش بسیج سپاه قدس گیلان از برگزاری مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز و دارت خبر داد و ابراز داشت: این مسابقات ویژه مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان رضوانشهر بود که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با همکاری اداره ورزش و جوانان و تربیت بدنی سپاه ناحیه برگزار شد.

زاد اکبری با بیان اینکه مسابقات آمادگی جسمانی نیروهای رسمی و سرباز با تعداد 100 نیروی رسمی و 30 سرباز و با رعایت کلیه موازین بهداشتی برگزار شد عنوان کرد: در مسابقات والیبال هم تیم رودبار با برد انزلی، تیم فومن با برد تیم بازنشستگان، تیم لشکر با برد تیم ستاد استان و تیم لاهیجان با برد تیم سیاهکل به نیمه نهایی رسیدند.

مسئول تربیت‌بدنی سپاه شهرستان آستارا نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از رشت، در تشریح برنامه‌های ورزشی هفته دفاع مقدس این شهرستان اظهار داشت: به مناسبن چهلمین سالگرد پاسداشت هفته دفاع مقدس درشهرستان مرزی بندر آستارا یک دوره مسابقات والیبال به همت تربیت بدنی سپاه شهرستان آستارا برگزار شد.

سرهنگ پاسدار فرامرز زارعی با تأکید بر اینکه در مسابقات والیبال شهرستان آستارا تیم شهید بیسوده مقام نخست، تیم شهید سلیمانی مقام دوم و تیم نیروی دریایی مقام سوم را کسب کردند ابراز داشت: مسابقات والیبال با شرکت 8 تیم از شهرستان آستارا ازتاریخ 31 شهریور تا 6 مهر به مدت 7 روز و به صورت دوره‌ای برگزار شد.

وی ضمن اشاره به سطح خوب مسابقات والیبال آستارا گرامیداشت چهلمین سال پاسداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه والیبالیست‌هایی که اکثراً در لیگ والیبال گیلان بازی می‌کنند در این رقابت‌ها حضور داشتند گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد تأکید ستاد مقابله با کرونا در طول برگزاری این مسابقات در دستور کار قرار گرفت.

مسئول تربیت‌بدنی سپاه شهرستان آستارا همکاری اداره ورزش و جوانان، سپاه شهرستان آستارا و ه‍یئت والیبال شهرستان آستارا را برای برگزاری مسابقات والیبال هفته دفاع مقدس مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: در پایان این رقابت‌ها به نفرات اول تا سوم حکم قهرمانی و هدایایی هم به رسم یادبود اهداء شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار