راه حلی برای مشکلات معادن:
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: نقشه راه، روش راه و استراتژی مشخص برای معادن استان از واگذاری تا بهره برداری تدوین شود.
کد خبر: ۹۰۴۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴ 28 September 2020

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان روز دوشنبه ۷ مهر در جلسه مولد سازی معادن استان با بیان اینکه نیاز است تا یک برنامه ‌علمیاتی بر اساس آسیب شناسی های صورت ‌گرفته پیرامون ‌مشکلات معادن استان تدوین و ارائه شود، گفت:نقشه راه، روش راه و استراتژی مشخص از واگذاری تا بهره برداری برای هر یک از معادن استان با قید زیرساخت، توجیه اقتصادی، اهلیت متقاضی و سایر موارد در دستور کار قرار گیرد.
وی با تاکید بر اینکه افرادی که دارای سابقه فراوری مطلوب و مناسب در حوزه مواد معدنی هستند، در اولویت برای واگذاری معادن قرار گیرند، خاطر نشان کرد: متولی اصلی حوزه معدن در استان، سازمان صمت است و نیاز است تا مشکلات در این حوزه به منظور کاربردی تر شدن و تخصص بودن جلسات، در قالب ایده برای دستیابی به نتیجه مطلوب، در جلسات مطرح شود.
علیرضا شریفی نژاد تاکید کرد:در بحث معادن ، ممیزی کامل به منظور به دست آمدن شناخت در این‌ بخش صورت گیرد که با تحقق مطلوب این ‌مهم، نیازها شناسایی و احصا می شود.
شریفی نژاد ادامه داد: در بخش معدن در استان باید به صورت جدی اقدامات لازم صورت گیرد تا شاهد تحول و تغییر مطلوب در این حوزه باشیم‌ و با عبور از مرحله طرح مساله، به حل مسائل و مشکلات و توسعه معادن و رشد اقتصادی استان دست یابیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ضمن تاکید بر بروزرسانی اطلاعات و آمار و ارقام در این بخش، اظهار داشت: مطالعات ایمنی ویژه در خصوص ۹ مورد معدن استان که به دلیل عدم ایمنی مناسب به تعطیلی رسیده اند در دستور کار قرار گیرد تا در صورت امکان مشکلات برطرف و با ایمنی کامل به چرخه تولید بازگردند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار