نماینده، ولی فقیه در استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان: آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید از درون خانواده رشد کرده و جدی گرفته شود، گفت: این فریضه یک نوع فرهنگ عمومی است.
کد خبر: ۹۰۳۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷ 26 September 2020

نماینده ولی فقیه در استان سمنان: مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باید در  شان انقلاب و مملکت باشد

امام جمعه سمنان ظهر شنبه در دیدار با مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی، هنری امام رضا (ع) به میزبانی دفتر خود ضمن اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ امر به معروف در جامعه، بیان کرد: امر به معروف یک فریضه اجتماعی و فرهنگی مهم در جامعه محسوب می‌شود که باید آن را جدی گرفت.

وی با بیان اینکه امر به معروف ابتدا باید توسط مسئولان جدی گرفته و رعایت شود، بیان کرد: امر به معروف فقط در حرف و سخن نیست و باید آن را عملی ترویج کرد که در این زمینه کار مسئولان بسیار جدی و مهم است.

آیت الله سید محمد شاهچراغی با اشاره به نقش خانواده در زمینه تربیت دینی و همچنین اجتماعی نسل آتیه ساز ایران اسلامی، افزود: امر به معروف و نهی از منکر باید از درون خانواده رشد کند و این نشان دهنده اهمیت خانواده به مثابه کانون رشد و تعالی است.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه متأسفانه در زمان حاضر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه در حد انتظار جدی گرفته نمی‌شود، گفت: این فریضه برکات معنوی و اجتماعی فراوانی دارد از سوی دیگر هنرمندان با هنرشان و فعالان فرهنگی با قلمشان باید این فریضه را گسترش دهند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار