با حکم وزیر کشور؛
با حکم وزیر کشور، سعید متقی سرپرست فرمانداری گرمسار به عنوان فرماندار این شهرستان معرفی شد تا ۹ ماه به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر سکان هدایت این شهرستان را به دست بگیرد.
کد خبر: ۹۰۳۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷ 26 September 2020

فرماندار گرمسار منصوب شد/ متقی جایگزین رجایی

به گزارش تابناک سمنان همزمان با ظهر شنبه و طی حکمی از سوی وزیر کشور، سعید متقی، مدیرکل سابق دفتر سیاسی و تقسیمات کشوری استانداری سمنان که سه هفته سرپرستی فرمانداری گرمسار را نیز بر عهده داشت به عنوان فرماندار این شهرستان معرفی شد.

در حکم انتصاب متقی که به امضای دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور رسیده، آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار سمنان به سمت فرماندار شهرستان گرمسار به مدت چهار سال منصوب می‌شوید.‌

در این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب موفق باشید.‌

پیش از متقی، وحید رجایی فرماندار گرمسار بود که نزدیک به دو سال قبل به این شهرستان آمده بود و هرگز دلیل برکناری زود هنگام وی، معلوم نشد.

گفتنی است با حضور متقی در گرمسار و همچنین بندر آبادی مدیر دفتر سرمایه گذاری استانداری سمنان در دامغان، پست‌های دفتر سیاسی و تقسیمات کشوری و همچنین دفتر سرمایه گذاری استانداری هم اکنون خالی هستند.

به جز فرمانداران سمنان و سرخه، تمام فرمانداران شش شهرستان دیگر استان سمنان طی دو سال اخیر تغییر کرده‌اند. به نظر می‌رسد با توجه به بازنشستگی ملایری، تغییر بعدی در فرمانداری‌های استان سمنان، در میامی رخ دهد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار