فهرستی از گران ترین حلقه‎های ازدواج در میان چهره‎ های مشهور خارجی را مشاهده می کنید.
کد خبر: ۹۰۳۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲ 26 September 2020

به گزارش تابناک سمنان خاص و گران قیمت بودن حلقه‎ ازدواج شاید برای بسیاری از زوج‏‌ها مقوله بسیار مهمی به حساب بیاید، اما قطعا نمی‎تواند تضمین‌کننده یک زندگی موفق و ایده آل برای آنان باشد. بنا بر گزارشاتی که تاکنون منتشر شده، گران قیمت‎ترین حلقه‎های ازدواج در دنیا متعلق به سلبریتی‌ها و ستاره‌های دنیای هالیوود است، حلقه‎هایی که در بسیاری از موارد دوام زیادی نداشته و حتی با گذشت کمتر از سه ماه هم کنار گذاشته شده‎اند.

در ادامه این گزارش، تعدادی از معروف‎ترین و گران قیمت‎ترین حلقه‎های ازدواج را بررسی می‎کنیم، که به چه کسانی تعلق داشته است.

 

ماریا کری، خواننده پاپ، هرچند از جیمز پارکر، تاجر استرالیایی که زمانی همسرش بود جدا شده، اما به واسطه حلقه نامزدی که این تاجر به او هدیه کرده بود اکنون در مقام اول دریافت گران قیمت ترین حلقه ازدواج به ارزش ۱۰ میلیون دلار قرار دارد.

ماریا کری، خواننده پاپ

 

الیزابت تیلور، بازیگر و بازرگان انگلیسی با دریافت حلقه ازدواج ۸٫۸ میلیون دلاری از ریچارد برتون، در مقام بعدی این مقایسه قرار دارد. گفته‎ها حاکی از آن است که تیلور خود مجددا انگشتر را طراحی کرده و تا آخر عمر نیز آن را در دست داشته است.

الیزابت تیلور، بازیگر و بازرگان انگلیسی

 

رتبه بعدی در قیمت حلقه‎های نامزدی متعلق به کیم کارداشیان، شخصیت رسانه‎ای، بازیگر و مدل آمریکایی است، که در زمان ازدواج با کانیه وست، خواننده و آهنگساز، صاحب یه حلقه تقریبا ۸ میلیون دلاری شد.

کیم کارداشیان

 

بیانسه، خواننده آمریکایی، نیز که با شان کوری کارتر معروف به جی‎زی ازدواج کرده بود، حلقه‎ای به مبلغ حدودا ۵ میلیون دلار را از وی دریافت کرد.

بیانسه، خواننده آمریکایی

 

گریس کلی، بازیگر مشهور هالیوود و برنده جایزهٔ اسکار که بعد از ازدواج با رینیهٔ سوم، حُکم‌ران شاهزاده‌نشین موناکو، ملکهٔ آن کشور و ملقب به عنوان سلطنتی گریس موناکو شد. حلقه ازدواج او با ارزش ۴٫۶ میلیون دلار جزو گران‎ترین حلقه‎های ازدواج شناخته شده است.

حلقه ازدواج گریس کلی: ۴٫۶ میلیون دلار

 

جنیفر لوپز، خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی، بعد از برهم خوردن نامزدی‌اش با بن افلک، حلقه نامزدی ۲/۵ میلیون دلاری خود را به او پس داد. بعد از آن، در سال ۲۰۰۴، لوپز با مارک آنتونی، خواننده مشهور نامزد کرد و ارزش حلقه نامزدی‌اش این بار بیش از ۴ میلیون دلار تخمین زده شد. البته زندگی مشترک او با آنتونی نیز دوام چندانی نداشت و خیلی زود به جدایی منجر شد.

جنیفر لوپز، خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی،

 

ملانیا ترامپ، همسر سوم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نیز در فهرست کسانی قرار دارد که قیمت حلقه ازدواجش بسیار گران شناخته شده؛ براساس گزارشات، انگشتر نامزدی او حدود ۳ میلیون دلار تخمین زده شده است.

ملانیا ترامپ، همسر سوم دونالد ترامپ

 

آنا کونیکووا، بازیکن سابق تیم ملی تنیس و همسر خواننده مشهور، انرکیه ایگلسیاس است، که با دریافت حلقه‎ای به ارزش تقریبا ۳ میلیون دلار رسما نامزدی خود را تأیید کرده است.

آنا کونیکووا، بازیکن سابق تیم ملی تنیس و همسر خواننده مشهور

 

و همسر سابقش برد پیت اما بر خلاف تصور، نسبت به دیگر سلبریتی‎ها توجه کمتری نسبت به قیمت حلقه ازدواج نشان داده‎اند، هر چند گفته شده این انگشتر تا حدود زیادی با طراحی خود بردپیت ساخته شده اما ارزش آن تقریبا ۵۰۰ هزار دلار تخمین زده شده است.

.

 

جورجینا رودریگز، همسر جدید کریستیانو رونالدو، فوتبالیست مشهور پرتغالی نیز با دریافت حلقه‎ای به ارزش حدود ۸۰۰ هزار دلار، اخیرا به این بازیکن جواب مثبت داده است.

جورجینا نامزد رونالدو

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

گزارش از فاطمه کربلایی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار