نوید دانایی خبرداد:
به گزارش تابناک سمنان: نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: سه طرح آموزشی و درمانی این دانشگاه بااعتبار ۳۷ میلیارد ریال افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۲۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷ 22 September 2020

سمنان 4 برابر میانگین کشوری پزشک دارد/ امید به زندگی مهمترین شاخصه سلامت طی  چهار دهه گذشته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ظهر سه‌شنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان که با حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت و درمان برگزار شد، اظهار داشت: درمجموع سه طرح آموزشی و درمانی بااعتبار ۳۷ میلیارد ریال در سمنان به بهره‌برداری رسید.

وی بابیان اینکه مرکز آزمون الکترونیک این دانشگاه از دیگر طرح‌های افتتاحی در حوزه آموزشی است، تصریح کرد: این مرکز در زمینی با زیربنای ۵۷۰ مترمربع و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

نوید دانایی با اشاره به اینکه پروژه دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان به بهره‌برداری رسید، افزود: این پروژه در زمینی با زیربنای ۲۰۰ مترمربع و اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در بلوار ۱۷ شهریور سمنان احداث‌شده است.

دانایی برگزاری آزمون‌های الکترونیک به‌صورت درون دانشگاهی، کشوری و بین‌المللی را از اهداف اصلی احداث این مرکز عنوان کرد و افزود: این مرکز ظرفیت لازم برای برگزاری آزمون‌های بین‌المللی را دارد.

وی از افتتاح کلینیک آموزشی – درمانی توان‌بخشی سالمندان در سمنان خبر داد و گفت: این طرح به همت خیران استان به مساحت ۴۰۰ مترمربع و بااعتبار دو میلیارد ریال احداث‌شده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار