لیگ قهرمانان آسیا؛
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا امروز به مصاف حریفان خود می‌روند.
کد خبر: ۹۰۱۷۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹ 21 September 2020

به گزارش تابناک سمنان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز در کشور قطر برگزار می‌شود و تیم فوتبال پرسپولیس به دیدار تیم الدحیل قطر می‌رود و سپاهان هم برابر تیم العین امارات قرار می‌گیرد.

پرسپولیس – الدحیل قطر/ دوشنبه ساعت ۳۰: ۱۸

تیم فوتبال پرسپولیس در بازی رفت با ۲ گل از این تیم قطری شکست خورد. شاگردان گل محمدی قصد دارند شکست بازی رفت برابر الدحیل را جبران کنند، اما کار سختی برابر تیم قطری پیش رو دارند.

پرسپولیسی‌ها هفته گذشته با پیروزی برابر تیم التعاون عربستان با کسب ۷ امتیاز در صدر جدول گروه C لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتند. آن‌ها برای صعود به مرحله بعد به ۳ امتیاز بازی با الدحیل قطر نیاز مبرم دارند.

بازی پرسپولیس و الدحیل یک دیدار فینال گونه به شمار می‌آید و هر کدام از ۲ تیم که ۳ امتیاز بازی را به دست آورد صعودش به مرحله بعدی را قطعی می‌کند.

پرسپولیس- الدحیل؛ جدال برای صعود به مرحله بعد/ سپاهان- العین امارات؛ نویدکیا به دنبال اولین برد در آسیا

با توجه به فشردگی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، گل محمدی سرمربی پرسپولیس قصد دارد در هر بازی به تعدادی از بازیکنان خود استراحت بدهد تا آن‌ها بدون مشکل به مصاف حریفان بروند. گل محمدی در بازی با التعاون عربستان چند تغییر در ترکیب اصلی خود ایجاد کرد و باید دید در بازی فردا هم این اتفاق رخ می‌دهد یا نه.

تیم پرسپولیس در صورتی که بتواند برابر الدحیل قطر به برتری دست یابد صعودش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا قطعی می شود.

در آن طرف، تیم فوتبال الدحیل قطر هفته گذشته برابر شارجه امارات با نتیجه ۴ بر ۲ شکست سنگینی را متحمل شد و با ۶ امتیاز در رتبه سوم جدول گروه C لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

تیم الدحیل قطر بازیکنان شاخص و گرانقیمتی همانند معز علی، علی عفیف و مونتاری را در اختیار دارد. بازیکنان پرسپولیس باید مراقب باشند که اسیر حرکات و ضد حملات حریف قطری نشوند. البته مهدی بن عطیه در بازی با شارجه امارات اخراج شد و قادر نیست تیمش را برابر پرسپولیس همراهی کند و این خبر خوبی برای سرخپوشان ایران است.

تقابل رامین رضاییان با تیم سابقش پرسپولیس می‌تواند جذاب و دیدنی باشد و این بازیکن قصد دارد توانایی خود را به پرسپولیسی‌ها ثابت کند.

پرسپولیس- الدحیل؛ جدال برای صعود به مرحله بعد/ سپاهان- العین امارات؛ نویدکیا به دنبال اولین برد در آسیا

سپاهان – العین امارات/ دوشنبه ساعت ۲۱:۳۰

تیم فوتبال سپاهان با هدایت نویدکیا نتایج خوبی در آسیا نگرفت و در ۲ بازی رفت و برگشت برابر تیم النصر عربستان شکست خورد و با کسب ۳ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی گروه D لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

شاگردان نویدکیا کار سختی برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا دارند.

نویدکیا در ابتدای مربیگری خود در سپاهان ۲ باخت در آسیا را متحمل شد. او قصد ندارد در سومین تجربه مربیگری خود شکست بخورد و به طور حتم تدابیری برای بازی با العین امارات در نظر می‌گیرد.

سپاهانی‌ها تغییرات زیادی در ترکیب تیم خود در ۲ بازی گذشته  داشتند و باید دید این اتفاق در بازی با العین رخ می‌دهد یا نه.

در آن طرف، تیم العین امارات وضعیت خوبی ندارد و با یک امتیاز در انتهای جدول رده بندی گروه D لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است.

این تیم اماراتی قصد دارد با برتری برابر سپاهان یک پله در جدول رده بندی صعود کند.

به هر حال باید دید نویدکیا می‌تواند اولین برد آسیایی خود را جشن بگیرد یا نه.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار