کد خبر: ۹۰۱۱۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸ 20 September 2020

 

اجرای ۷۰ برنامه گرامیداشت دفاع مقدس در آستارا

آستارا- ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: ۷۰برنامه فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس با همت بسیجیان تهیه شده است و در طول هفته با مشارکت مردم اجرا خواهد شد.

سرهنگ بهزاد قنبری روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: یادواره های شهدا، ویزیت رایگان بیماران، دیدار با خانواده های شهدا، نمایشگاه دفاع مقدس، تجلیل از فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، افتتاح یک واحد مسکن مددجویان، رژه خودرویی و موتوری، مسابقات دو و میدانی و تفنگ بادی از برنامه های مهم هفته دفاع مقدس است.  

وی بیان کرد: تبیین ارزش های دفاع مقدس در بین نسل جوان، پیام اصلی این برنامه هاست و تعدادی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هم زمان با آغاز هفته دفاع، خاطرات جنگ را در مدارس شهر آستارا بیان خواهند کرد. 

وی ادامه داد: حضور پررنگ بسیج و نیروهای مسلح در برنامه ها ضروری است و آئین های هفته دفاع مقدس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با شعار "ما قوی هستیم" اجرا خواهد شد و با توجه به جنگ اقتصادی دشمن، وحدت مردم و مسئولان باید به نمایش گذاشته شود.

فرمانده سپاه آستارا گفت: ارزش ها و پیام های ماندگار دفاع مقدس باید با مشارکت همه اقشار و نهادها به نسل های بعد انتقال یابد و  ۲۵ گروه جهادی متشکل از بسیجیان در ایام پیشگیری از کرونا سازماندهی شده‌ و ماسک و مواد ضدعفونی با همکاری خیرین و مسئولان در این ایام تهیه و توزیع می شود. 

۳۱ شهریور تا هفتم مهرماه هفته دفاع مقدس است.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و ۱۶۷شهید والامقام را به نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار