معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی راهکار کنترل موج جدید شیوع کرونا ویروس در استان سمنان است.
کد خبر: ۹۰۱۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱ 19 September 2020
به گزارش  تابناک سمنان حبیب‌الله خجسته‌پور روز شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات به پاسخ به بحران و ستاد مقابله با کرونا ویروس استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: موج جدید کرونا ‌ویروس در استان سمنان شیوع پیدا کرده است و از مردم شریف استان می‌خواهیم که با جدیت رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی را در اولویت قرار دهند.
وی خاطر نشان کرد: در کنار شیوع کرونا ویروس هرساله شاهد شیوع دیگر بیماری های واگیر در کشور در فصل پاییز هستیم و در صورت رعایت نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی با توجه به شیوع کرونا ویروس، ایجاد مشکلات جدید در جامعه در ماه های آینده محتمل است.
جانشین ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان تصریح کرد: شرایط رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم باید به شرایط شیوع اولیه این ویروس برگردد و آمار ها نشان می دهد که رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک در هفته های گذشته کاهش یافته است.
خجسته پور اضافه کرد: موج جدید و خطرناک کرونا ویروس در استان در راه است و باید مردم استان برای افول شیوع این بیماری باجدیت دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند‌.
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار