پرداخت تسهیلات از پنج بانک برای محرومیت زدایی:
به گزارش تابناک سمنان: مهدی صمیمیان مدیرکل دفتر روستایی استانداری سمنان بابیان اینکه خارتوران و طرود شاهرود بالاترین ضریب محرومیت استان را دارد، گفت: برای رفع آن نسبت به تخصیص، توزیع سهمیه و پرداخت تسهیلات اقدام می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸ 19 September 2020

‍ "مهدی صمیمیان" مدیرکل دفتر شوراهای استانداری سمنان؛ | پایگاه خبری تحلیلی  فرتاک نیوز

مهدی صمیمیان پیش از ظهر شنبه در جلسه تعیین سهمیه بانک‌های عامل به منظور پرداخت تسهیلات موضوع جز چهاربند و تبصره ۱۶ قانون بودجه کشور به میزبانی جلسات ساختمان معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه بالاترین ضریب محرومیت در استان با نرخ هشت متعلق به روستاهای خارتوران و طرود شهرستان شاهرود است، ابراز داشت: پس‌ازآن روستای پُشتکوه در شهرستان مهدی‌شهر با نرخ هفت و مابقی مناطق استان، نرخ پنج و شش در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

مدیرکل دفتر روستایی و شوراها استانداری سمنان بابیان اینکه معاونت مناطق محروم و توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری، تسهیلاتی را از محل موضوع جز ۴ بند و تبصره ۱۶ قانون بودجه کشور برای پرداخت به روستاییان در نظر گرفته است، ابراز داشت: پنج بانک کشاورزی، ملی، رفاه، ملت و صادرات برای پرداخت تسهیلات تعیین شدند.

مهدی صمیمیان بابیان اینکه میامی نیز در استان سمنان به عنوان شهرستان کمتر توسعه‌یافته انتخاب‌شده است، افزود: در استان بر اساس شاخص محرومیت و با توجه به برنامه‌های توسعه شهرستان کمتر توسعه‌یافته میامی، نسبت به تخصیص و توزیع سهمیه و پرداخت تسهیلات اقدام می‌شود.

صمیمیان بابیان اینکه ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات از محل ذکرشده در کشور در نظر گرفته‌شده است، در ادامه تصریح کرد: سهمیه استان سمنان از این منابع هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خواهد بود که تسهیلات در قالب قرض‌الحسنه (چهار درصد) در نظر گرفته‌شده و نوع بازپرداخت، میزان تسهیلات نیز متعاقباً و پس از ابلاغ نهایی دستورالعمل اجرایی، اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی بابیان اینکه مراحل احراز هویت متقاضیان از طریق مجموعه استانداری سمنان و دفتر روستایی و شوراها استانداری انجام و به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند، افزود: بانک‌ها نیز بر اساس ضوابط داخلی خود نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام می‌کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار