امام جمعه شاهرود:
به گزارش تابناک سمنان: حجت‌الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود با بیان اینکه تحریم‌های ظالمانه دشمنان معیشت مردم را هدف گرفته است، گفت: دشمنان امروز به دنبال عملیات روانی و جنگ اقتصادی هستند.
کد خبر: ۹۰۰۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷ 18 September 2020

تحریم های ظالمانه دشمنان معیشت مردم را هدف گرفته است | تحریم - نکس رسانه

امام جمعه شاهرود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلای مدرسه قلعه ضمن بیان اینکه تحریم‌های ظالمانه دشمنان معیشت مردم را هدف گرفته است، تاکید کرد: باید در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار بود زیرا دشمنان به دنبال تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی هستند.

وی با بیان اینکه علی رغم تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی، مردم از مسئولان نیز انتظار دارند تا در زمینه اقتصاد عملکرد بهتری داشته باشند، افزود: مردم بخشی از گرانی‌ها و فشارها را تحمل کرده‌اند اما گرانی‌های بی‌منطقی که بر جامعه حاکم شده نیازمند مدیریت بهتر مسئولان است.

حجت‌الاسلام عباس امینی با اشاره به اینکه بخشی از جنگ اقتصادی دشمنان ریشه در جنگ روانی دارد، بیان کرد: مردم باید هوشیار باشند زیرا بخشی از نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان این است که مردم ما نوعی کمبودهای تصنعی را که واقعیت ندارد، احساس کنند.

امینی با بیان اینکه دولت باید برای مقابله با گرانی‌های بی‌منطق برنامه عملیاتی جدی داشته باشد، بیان کرد: در کنار دولتمردان و قوای سه‌گانه، مردم نیز باید انصاف بیشتری داشته باشند تا از این برهه دشوار بتوانیم عبور کنیم.

وی با بیان اینکه فشارهای دشمنان برای از پا درآوردن مردم ما است، تاکید کرد: باید با وحدت و انسجام از عهده مشکلات بر بیاییم زیرا انشقاق و تفرقه چیزی جز ضرر نخواهد داشت.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه جنگ دشمنان شیوه‌ها و روش‌های مختلفی دارد، بیان کرد: حداقل در دو قرن گذشته تا کنون این دشمنان ما بودند که غیرانسانی‌ترین کارها را در خاورمیانه انجام داده و از سویی هم مدعی حقوق بشر بوده‌اند و امروز حتی در حوزه سلامت به دنبال نفوذ هستند که در این راه نیز باید مردم ما هوشیار باشند.

امینی با اشاره به شیوع کرونا در جامعه و با بیان اینکه مسئولان تمام تلاش خود را می‌کنند اما برای تجهیزات درمانی و خدمات بهداشتی باید تلاش وافری داشت، گفت: روی دیگر معادله، مردم هستند، که باید رعایت بهداشت عمومی را کرده و کمک حال مسئولان و کارکنان بخش بهداشت و درمان باشد تا بتوانیم از این برهه نیز عبور کنیم.

وی با قدردانی از هیئت‌های مذهبی و مردمی که در ایام محرم رعایت بهداشت و پروتکل‌های بهداشتی را داشتند، گفت: عده‌ای متأسفانه موضوعات را کمتر رعایت کردند که باید در پیشگاه خداوند منان پاسخ‌گو باشند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار