لیونل مسی شاید مهمترین غایب بارسلونا در ال کلاسیکوی رفت لالیگا باشد.
کد خبر: ۹۰۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷ 18 September 2020

به گزارش تابناک سمنان هفته پیش رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین کلودیو تاپیا تایید کرد که لیونل مسی به دلیل کارت قرمزی که در سال 2019 دریافت کرده بود هیچیک از مسابقات امسال آرژانتین در مقدماتی جام جهانی قاره آمریکای جنوبی را از دست نخواهد داد. آرژانتین طبق برنامه قرار است در ماه اکتبر در دو بازی به میدان برود.

 

 

روز گذشته مشخص شد که 8 و 13 اکتبر(17 و 22 مهر) تاریخ بازی های آلبی سلسته برابر اکوادور و بولیوی خواهد بود. طبق پروتکل ها، مسی و بازیکنان آمریکای جنوبی پس از انجام بازی و در بازگشت به اسپانیا باید دو هفته در قرنطینه قرار بگیرند و در این صورت فوق ستاره بارسا سه بازی برابر ختافه، رئال مادرید(4 آبان) و آلاوس را از دست خواهد داد.

پیش از این قرار بود دو بازی آرژانتین برابر اکوادور و بولیوی ماه مارس گذشته به انجام برسد که به دلیل شیوع کرونا به اکتبر موکول شد. 

 

 

 

 

اخیرا گفته شده بود مسی برای حضور در اردوی تیم کشورش نیز دو هفته زودتر باید به آرژانتین برود و تحت قرنطینه قرار بگیرد که در این صورت سه بازی ابتدایی بارسا در لالیگا را نیز از دست خواهد داد. با این شرایط شاید بارسا اجازه حضور مسی در تیم ملی آرژانتین را صادر نکند.

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی این روزها در تلاش برای رسیدن به توافق با باشگاه اروپایی است تا مانعی در راه حضور بازیکنان شان برای حضور در اردوی تیم های ملی ایجاد نکنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار