اورتون بابت جذب خامس رودریگز از رئال مبلغی به باشگاه مادریدی پرداخت نکرده است.
کد خبر: ۹۰۰۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲ 18 September 2020

به گزارش تابناک سمنان خامس رودریگز سال 2014 و به عنوان آقای گل جام جهانی برزیل از موناکو با قراردادی به ارزش 80 میلیون یورو راهی رئال شد. او تا سال 2017 بازیکن رئال بود و سپس دو ساله و قرضی با قراردادی به ارزش 13 میلیون یورو با بند خرید دائمی 43 میلیون یورویی به بایرن پیوست. دو سال بعد او به رئال بازگشت ولی نتوانست رضایت زیدان را جلب کند و فصلی کابوس وار را روی نیمکت سپری کرد.

در حالی که یک سال از قرارداد او باقیمانده بود، در نهایت راهی اورتون شد تا بار دیگر شاگرد کارلو آنچلوتی شود.

 

 

 

رسانه ها اعلام کرده بودند که اورتون بابت این انتقال 25 میلیون یورو به رئال پرداخت کرده است اما هفته گذشته وبسایت "Fichajes.com" ادعای عجیبی را مطرح کرد و گزارش داد که خامس تقریبا رایگان راهی این باشگاه انگلیسی شده است.

 

این ادعا به نوعی توسط باشگاه سابق خامس نیز تایید شد.

 

 

 

 

بانفیلد آرژانتین که خامس بین سال های 2008 تا 2010 و قبل از انتقالش به پورتو برای آن بازی می کرد، روز گذشته اعلام کرد که در تماس با سران رئال و اورتون متوجه شده است که انتقال خامس به باشگاه انگلیسی کاملا رایگان بوده و رئال تنها ممکن است از یکسری بندهای متغیر کسب درآمد کند.

به این ترتیب بانفیلد هیچ مبلغی از این انتقال دریافت نخواهد کرد؛ در حالی که اگر انتقال خامس 25 میلیون یورو برای رئال سود داشت، طبق قوانین و به عنوان حق رشد، باید درصدی را  به بانفیلد پرداخت می کرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار