ادعای ال چیرینگیتو
گرت بیل روز گذشته در رختکن والدبباس با هم تیمی های خود خداحافظی کرد.
کد خبر: ۹۰۰۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶ 18 September 2020

به گزارش تابناک سمنان سرانجام دوران هفت ساله حضور گرت بیل در رئال مادرید به اتمام رسید. او که با رئال 4 لیگ قهرمانان و دو لالیگا را فتح کرد، با بی مهری های زیدان در دو فصل گذشته در نهایت تبدیل به یک نیمکت نشین محض شد و دلمشغولی های او به ورزشگ گلف نیز مزید بر علت بود تا از محبوبیتش در بین هواداران نیز کاسته شود.

 

 

 

بیل که دیگر جایی در ایده های زیدان نداشت، در نهایت تصمیم گرفت به تاتنهام باشگاه سابقش بازگردد و فصل 21-2020 را قرضی در تاتنهام توپ خواهد زد. رئال قرار است نیمی از دستمزد 17 میلیون یورویی او را پرداخت کند. بیل اکنون در فرودگاه باراخاس مادرید حضور دارد تا به سمت لندن پرواز کند.

 

طبق ادعای خوانفه سانز خبرنگار ال چیرینگیتو، بیل روز گذشته برای آخرین بار در کمپ والدبباس رئال حضور پیدا کرد تا ضمن خداحافظی با هم تیمی هایش وسایل خود را نیز جمع کند.

طبق این ادعا، رختکن رئال از خبر جدایی بیل استقبال کرده و این اتفاق را کاملا مثبت ارزیابی کرده است. بیل از تعدادی از هم تیمی هایش خداحافظی کرد و ترجیح داد با تعدادی دیگر روبرو نشود.

 

 

 

 

در واقع پس از اینکه او حاضر نشد با کاروان رئال به منچستر برای مصاف با سیتی سفر کند، خشم برخی از بزرگان رختکن را موجب شد. بیل که می دانست به میدان نخواهد رفت، در مادرید ماند و ترجیح داد به ورزشگ گلف مشغول شود.

از آن روز ارتباط بین او و تعدادی از بازیکنان بزرگ رئال نیز تیره و تاره شد تا جایی که اکثریت رختکن مشتاق جدایی او بودند و حالا خوشحالند که حواشی او پایان یافته و دیگر او را با خود نخواهند داشت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار