‌رئیس جمعیت هلال‌احمر استان سمنان:
رئیس جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه ۳۸ خانه هلال‌احمر روستایی و شهری در استان به بهره‌برداری رسید، گفت: تا پایان سال ۸۰ خانه هلال‌احمر راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲ 17 September 2020

۸۰ خانه هلال‌احمر در استان سمنان بهره‌برداری می‌شود

به گزارش تابناک سمنان مظفر محمدخانی بعدازظهر پنجشنبه در آئین افتتاح مرکز توان‌بخشی هلال‌احمر سمنان و ۳۸ خانه هلال در استان به‌صورت ویدئو کنفرانسی با حضور رئیس‌جمهور اظهار داشت: درمجموع یک هزار و ۸۰۰ خانه هلال در کل کشور با حضور رئیس‌جمهور بهره‌برداری می‌شود که سهم سمنان از این تعداد ۳۸ خانه هلال در مناطق روستایی و شهری است.

وی با تأکید بر اینکه تا پایان سال جاری بهره‌برداری از ۴۲ پروژه دیگر و رسیدن این آمار به ۸۰ خانه هلال در استان سمنان در دستور کار است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مجموعه هلال‌احمر استان سمنان در بخش‌های کلینیک درمانی و مرکز توان‌بخشی، مشغول خدمت‌رسانی به عموم مردم هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با اشاره به افتتاح مرکز توان‌بخشی جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمنان بیان کرد: ساختمان قدیمی با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان بهسازی و نوسازی شده است.

محمدخانی بابیان اینکه این مرکز با استفاده از تجهیزاتی که از هلال‌احمر کشور دریافت شد مجهز و آماده ارائه خدمات است، یادآور شد: امروز این مرکز توان‌بخشی در ساختمانی نوسازی شده، مجهز و با استفاده از نیروهای داخلی هلال‌احمر، خدماتی همچون ارتوپدی و ساخت اندام مصنوعی را به عموم مردم استان و شهرستان ارائه می‌کند.

وی گفت: خانه‌های هلال‌احمر در راستای ایجاد بستر ارتباطی هلال‌احمر با اقشار مختلف مردم جامعه و برای مدیریت حوادث و ارتقا تاب‌آوری مردم در شهرها و روستاهای استان راه‌اندازی می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار