عباس گلرو :
به گزارش تابناک سمنان: عباس گلرو  نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه محرومیت‌زدایی از برنامه‌های جدی مجلس است، گفت: نمایندگان برای این منظور، سفر به نقاط مختلف کشور را برنامه‌ریزی کرده‌اند.
کد خبر: ۹۰۰۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴ 17 September 2020

عباس گلرو :: خبرگزاری خانه ملت

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس ظهر پنج شنبه در دیدار با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان به میزبانی دفتر خود در سمنان ضمن بیان اینکه محرومیت‌زدایی از برنامه‌های جدی مجلس است، تاکید کرد: نمایندگان برای این منظور به نقاط مختلف محروم کشور سفر خواهند کرد.

وی با بیان اینکه انتظارات مردم از مجلس انقلابی بسیار است، افزود: همه باید بکوشند تا مشکلات کنونی رفع شود لذا در این راه نمایندگان مجلس با دلسوزی در حال برنامه‌ریزی برای رفع دغدغه‌های مردم هستند هرچند که کار بسیار دشوار و طولانی به نظر می‌رسد.

عضو خانه ملت با بیان اینکه در ماه‌های گذشته تلاش‌های خوبی در مجلس یازدهم برای ایجاد فرصت‌های خدمتگزاری بهتر به مردم انجام شده و لذا می‌بایست از آن به‌خوبی بهره گرفت، ابراز داشت: همه باید کمک کنند تا کارها سرعت گیرد و مشکلات مردم به‌تدریج رفع شود.

همت هادیان، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به اینکه برگزاری نشست‌های مستمر با نمایندگان مردم استان از جمله برنامه‌های شورا است، ابراز داشت: ارائه مشکلات عمومی، نظارت و مطالبه‌گری و ایجاد تعامل حداکثری بین نیروهای انقلاب و نمایندگان مجلس در این شورا برنامه‌ریزی شده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار