فرماندار مهدی‌شهر:
رماندار مهدی‌شهر از افتتاح خانه هلال شهر درجزین خبر داد و گفت: افتتاح سه خانه هلال دیگر برای این شهرستان در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۹۰۰۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲ 17 September 2020

افتتاح خانه هلال درجزین۶/ ۳ خانه هلال دیگر راه‌اندازی می‌شود

به گزارش تابناک سمنان عبدالرضا میقانی بعدازظهر پنج‌شنبه در آئین بهره‌برداری از خانه هلال درجزین مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه این مکان به‌زودی توسط شهرداری، شورای شهر درجزین و هلال‌احمر تجهیز خواهد شد، ابراز داشت: راه‌اندازی سه خانه هلال دیگر در شهمیرزاد، فولاد محله و کمرود در دستور کار قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه هدف از تأسیس خانه‌های ارتقا دانش سلامت و برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف است، افزود: این ظرفیت می‌تواند به کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز کمک کند لذا برگزاری دوره‌هایی از قبیل ازدواج و مقابله با اعتیاد دیگر اهداف این مجموعه را شامل می‌شود.

فرماندار مهدی‌شهر بابیان اینکه فصل سرما در این شهرستان با دیگر شهرها متفاوت و شدت بارش‌ها در آن بیشتر است، افزود: با توجه به اینکه هدف عمده امدادرسانی بدون عیب و نقص به خودروهای مانده در برف است لذا از هلال‌احمر انتظار می‌رود پایگاه‌های امداد و نجات کوهستان را بیش‌ازپیش به لحاظ اقلام خوراکی و موارد امدادی تجهیز کند.

میقانی بابیان اینکه این شهرستان نیز همانند دیگر شهرها از وجود انواع حوادث قهری مستثنا نیست، تصریح کرد: با توجه به اینکه در خانه‌های هلال دانش کمک‌های اولیه نیز آموزش داده می‌شود لذا معتقدیم این ظرفیت می‌تواند در مواقع بحران سیل، زلزله، برف و بوران و غیره به امدادرسانی مطلوب‌تر کمک کند.

وی افزود: با توجه به اینکه هلال‌احمر نهادی خیری محسوب می‌شود یکی دیگر از ظرفیت‌های خانه هلال حمایت از نیازمندان در سطح محلات خواهد بود که این خود نیز می‌تواند به کاهش فقر در جامعه کمک کند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار