مصطفی شاه‌حسینی:
به گزارش تابناک سمنان:  مصطفی شاه‌حسینی معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی سمنان از وجود ۱۵ هزار نفر شتر در این استان خبر داد و گفت: سمنان رتبه پنجم کشوری در جمعیت شتر را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۹۰۰۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ 17 September 2020

شتر، شگفتی‌آفرین بیابان‌های سمنان شد

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی سمنان صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان جهاد کشاورزی سمنان ضمن بیان اینکه استان سمنان رتبه پنجم کشور در جمعیت شتر را دارد، اظهار داشت: ۱۵ هزار نفر شتر در استان وجود دارد.

وی با تأکید بر اینکه مدیریت امور اجرایی ایستگاه پرورش و اصلاح نژاد شتر کشور به بخش غیردولتی واگذار می‌شود، خاطرنشان کرد: برای اجرای این قانون ارزش اموال منقول و غیرمنقول توسط کارشناس رسمی دادگستری برآورد می‌شود.

مصطفی شاه‌حسینی با اشاره به اینکه ۴۰۰ نفر بهره‌بردار در این راستا وجود دارد، افزود: ایستگاه پرورش و اصلاح نژاد شتر طرود شاهرود به‌عنوان تنها ایستگاه فعال در کشور است و این ایستگاه وظیفه پشتیبانی از حفظ و حراست منابع ژنی و اصلاح نژاد شتر کشور را به عهده دارد.

شاه‌حسینی یادآور شد: تهیه شرح خدمات اجرایی مورد انتظار سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و اعلام برگزاری مزایده برای افراد یا شرکت‌های تعاونی و کشاورزی بخش غیردولتی در دستور کار است و زمان مزایده از طریق وب‌سایت سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اعلام عمومی خواهد شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار