فضای سبز خط قرمز استانداری؛
به گزارش تابناک سمنان: منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه حفظ فضای سبز خط قرمز استانداری است، گفت: مجوز تغییر کاربری باغ و فضای سبز صادر نمی‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳ 16 September 2020

۶ بوستان به فضای سبز شهری سمنان افزوده می‌شود - ایرنا

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بعدازظهر چهارشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری ضمن بیان اینکه وجود هر درخت می‌تواند به‌منزله ریه‌های زمین به ادامه زیست انسان کمک کند لذا حفظ فضای سبز بیش‌ازپیش ضروری است، ابراز داشت: بر اساس همین دیدگاه مجوز تغییر کاربری باغ و فضای سبز در استان صادر نمی‌شود.

وی از تصویب کلیات طرح جامع و تفصیلی شهر شهمیرزاد در جلسه شورای برنامه‌ریزی و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خبر داد و ابراز داشت: تدوین طرح جامع شهر شهمیرزاد از سال ۸۷ آغازشده بود.

منوچهر فخری ضمن بیان اینکه حراست و حفاظت از باغ‌ها خط قرمز استانداری محسوب می‌شود، افزود: معتقدیم این طبیعت و باغ‌ها نه برای عصر حاضر بلکه به آیندگان تعلق دارد و می‌بایست از آن حفظ و حراست شود.

فخری بابیان اینکه در ادامه این گام از نظرات دستگاه‌های اجرایی نیز بهره گرفته می‌شود، در ادامه تصریح کرد: جزئیات و تصویب نهایی این طرح جامع و تفصیلی با پیگیری‌های ملی و استانی و با هماهنگی دیگر دستگاه‌های اجرایی در گام اجرایی قرار خواهد گرفت.

وی بابیان اینکه در این طرح به‌ضرورت حفظ باغات مهدی‌شهر نیز تأکید شده است، افزود: معتقدیم زیبایی شهمیرزاد به طبیعت و باغ‌های آن است و همگان باید برای حراست از طبیعت تلاش کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار