سردار عبدالله حسنی:
به گزارش تابناک سمنان: سردار عبدالله حسنی  فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به توقیف ۶۶۰ راس دام غیر مجاز در سطح استان، گفت: این کامیون‌ها قصد داشتند تا دام‌های غیرمجاز را به یکی از شهر‌های استان‌های شمالی منتقل کنند.
کد خبر: ۹۰۰۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴ 16 September 2020

۳۱ قاچاقچی لوازم سلامت‌محور طی نوروز در استان سمنان دستگیر شدند - خبرگزاری  مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

فرمانده انتظامی استان سمنان پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه سمنان از توقیف محموله ۶۰۰ راسی دام غیر مجاز در سمنان خبر داد و بیان کرد: این محموله توسط پنج کامیون از شهرستان سمنان حمل می‌شد که مأموران انتظامی در یکی از میادین ورودی شهر متوجه آن شدند.

وی با بیان اینکه ارزش مالی ۶۶۰ رأس دام توقیف شده طبق اظهارنظر کارشناسان یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است، افزود: محموله مذکور برای طی مراحل قانونی به دستگاه‌های ذی‌ربط ارجاع و پرونده این متخلفان به دادسرا ارسال شد.

سردار عبدالله حسنی  با بیان اینکه ظن مأموران انتظامی در پی گشت زنی هدفمند و مؤثر به توقف کامیون‌های مذکور انجامید، بیان داشت: این کامیون‌ها قصد داشتند تا دام‌های غیرمجاز را از سمنان عبور و به یکی از شهرهای استان‌های شمالی کشور منتقل کنند که با هوشیاری مأموران ناجا این محموله متوقف شد.

حسنی از عزم جدی نیروی انتظامی در برخورد با پدیده قاچاق و عرضه خارج از شبکه به خصوص در سال جهش تولید و ضرورت حمایت از تولید داخلی خبر داد و گفت: سمنان استان ناامنی برای قاچاقچیان و همچنین متخلفان حوزه‌های اقتصادی و جرایم مرتبط با مواد مخدر است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار