برگ دیگری از اقدامات غرب‌گرایانه ولیعهد سعودی رو شد؛
مدیر اجرایی نتفلیکس در گفتگو با سی‌ان‌ان بخش دیگری از اقدامات مخفیانه محمد بن سلمان را افشا کرد.
کد خبر: ۸۹۹۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ 15 September 2020

به گزارش تابناک سمنان به نقل از سی ان ان، مدیر اجرایی نتفلیکس در گفتگو با این شبکه گفت شرکت تحت نظر وی در ازای حذف بخشی انتقادی از محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی امکان یافته است محتوا‌هایی مانند آموزش‌های جنسی را در عربستان تولید و عرضه کند.

این مدیر اجرایی درباره تصمیم گیری این شرکت برای خارج کردن یکی از بخش‌های تولیدی خود از عربستان سعودی با نام «پاترویت اکت» به دلیل مسائل حقوق بشری و سانسور در انتقاد از محمد بن سلمان گفت: واقعیت این است که تصمیمی دشوار داشتیم و در نهایت موفق شدیم که عرضه این بخش را در یوتیوب ادامه دهیم. به این ترتیب توانستیم دیگر فعالیت‌های خود از جمله آموزش‌های جنسی در عربستان سعودی را ادامه بدهیم. مصالحه‌ای مشکل آفرین بود که البته چندان هم برای ما آسان نبود، ولی در نهایت باید بگویم که حرکتی که انجام دادیم حرکت خوبی بود.

نتفلیکس یک شرکت آمریکایی رسانه‌ای است که به پخش آنلاین در سطح جهانی و تولید محصولات نمایشی مانند فیلم سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی می‌پردازد.

محمد بن سلمان از زمان رسیدن به سمت ولیعهدی با برقراری رابطه‌ای صمیمانه با مقامات آمریکایی سعی در تغییر سبک زندگی مردم عربستان و پیروی آنان از غرب را دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار