درگیری دو مرد هنگام معامله خودروی چهار میلیاردی با قتل مرد خریدار پایان گرفت.
کد خبر: ۸۹۹۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷ 14 September 2020
به گزارش «تابناک البرز» شامگاه جمعه قتل مردی در یك آپارتمان در محله كیانمهر كرج به پلیس گزارش شد. تیمی از ماموران اداره جنایی كرج در محل قتل حاضر شده و با جسد مردی 32 ساله رو‌به‌رو شدند كه با ضربه چاقو به قتل رسیده بود. یكی از همسایه‌ها كه با پلیس تماس گرفته بود، در تحقیقات گفت: امشب متوجه شدم فردی به در آپارتمان می‌كوبد. دختربچه همسایه در خانه ما بود كه به سمت در رفت و بعد از باز كردن در آپارتمان جیغ كشید. سریع خود را به مقابل در رسانده و با جسد مرد همسایه رو‌به‌رو شدم كه غرق در خون روی زمین افتاده بود.

رئیس‌پلیس آگاهی استان البرز گفت: تحقیقات پلیسی نشان داد، مقتول روز حادثه مهمان داشته و دختربچه‌اش برای بازی به خانه همسایه می‌رود. او در خانه با مهمان خود درگیر شده و از ناحیه گردن زخمی می‌شود. او خود را به‌سختی به مقابل در خانه همسایه می‌رساند تا از آنها كمك بگیرد اما بر اثر شدت خونریزی جان خود را از دست می‌دهد.

سرهنگ محمد نادربیگی ادامه داد: كارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای شناسایی مهمان مقتول آغاز كرده و با ردیابی‌های تخصصی هویت او را شناسایی كردند. متهم به قتل كه پنج سال قبل نیز به اتهام زورگیری دستگیر شده بود، در پلیس آگاهی البرز سابقه داشت. او بعد از قتل ناپدید شده و به خانه نرفته بود.

وی افزود: كارآگاهان بعد از ردیابی‌های پلیسی، مخفیگاه او را در منطقه باغستان شناسایی كرده و ظهر یكشنبه او را دستگیر كردند. متهم در تحقیقات پلیسی با اعتراف به قتل عنوان کرد كه دلال خودروهای گرانقیمت است و شب جنایت برای خرید خودروی چهار میلیاردی مقتول به خانه‌اش رفته بوده و در آنجا به خاطر اختلاف مالی با هم درگیر شده و با چاقو ضربه‌ای به گردن مقتول زده و از محل فرار كرده بود.

رئیس‌پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان كرد: متهم با دستور بازپرس جنایی كرج در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او در اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار